۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۸

معرفی خدمات ارائه شده توسط شرکت آلفا ماشین

معرفی خدمات ارائه شده توسط شرکت آلفا ماشین

شرکت آلفا ماشین پیشرو در ارائه خدمات مختلف در زمینه لیفتراک است که سال گذشته این شرکت بیشترین فروش و تعمیر قطعات را به خود اختصاص داده و مشتریان از خدمات ارائه شده رضایت داشتند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از بین تمام تجهیزات صنعتی موجود در بازار امروز، لیفتراک احتمالاً یکی از مهمترین ابزارها برای بسیاری از صاحبان مشاغل در سراسر صنایع است. این نوع وسیله یا به اصطلاح بالابرهای سنگینی هستند که امکان جابجایی سریع مواد سنگین را برای مشاغل فراهم می‌کند.

سال‌های زیادی است که از ورود لیفتراک ها به ایران می‌گذرد و فروشندگان زیادی اقدام به فروش این وسیله پرکاربرد می‌کنند، اما سوال اینجاست که کدام مرکز و یا شرکت برای خرید معتبر و مناسب است و می‌توان با اطمینان بیشتری از آن خرید کرد؟

شرکت آلفا ماشین از نامدارترین و معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده انواع لیفتراک در ایران است، این مجموعه بزرگ با بیش از از یک دهه سابقه و کسب تجربه لازم در خصوص واردات ماشین آلات سنگین و نیز ادوات مهم صنعتی توانسته به درجات بالایی از موفقیت‌ها برسد. اگر به دنبال یک شرکت فوق حرفه ای و موفق در زمینه خرید تجهیزات انبارداری، تعمیرات و تامین قطعات می‌گردید، بدون تردید شرکت آلفا ماشین مناسب‌ترین گزینه برای این کار است، دلیل آن ارائه خدمات بسیار ارزنده و نیز قابل قبول برای مشتریان است.

خدمات ارائه شده در شرکت آلفا ماشین به اندازه‌ای گسترده است که اکثر کاربران از دیدن آنها تعجب می‌کنند، زیرا تمامی آنها با تضمین و توسط نیروهای مجرب و متخصص این شرکت ارائه می‌شود. شرکت آلفا ماشین مجهز به پیشرفته‌ترین ماشین آلات بوده و قادر است با علم و دانش لازم در سریع‌ترین زمان و با کیفیت بسیار عالی قطعات لیفتراک شما را تعمیر نماید، چه از نوع برقی یا دیزل و دوگانه سوز فرقی نمی‌کند.

شرکت آلفا ماشین در میان سایر شرکت‌ها رتبه بالایی دارد، این شرکت سالهاست که پیشرو در ارائه خدمات مختلف در زمینه لیفتراک است. سال گذشته این شرکت بیشترین فروش و تعمیر قطعات را به خود اختصاص داده بود و مشتریان از خدمات ارائه شده این شرکت رضایت داشتند.

شرکت آلفا ماشین یکی از بزرگترین تامین کنندگان لیفتراک با کیفیت در کشور است و تجربه گذشته این شرکت نشان از ارائه معتبرترین مارک‌های جهان برای مشتریان دارد، به عنوان مثال مارک‌هایی همچون، تویوتا، لیفتراک کوماتسو، دوو دوسان، بائولی، زوم لاین، tcm، جک، نیسان، تی سی ام، هیوندای، هلی و … که از نامدارترین مارک‌های جهانی به شمار می‌روند. تمامی این مارک‌ها با ضمانت نامه معتبر و با کیفیت عالی و همراه با تعهد برای خریداران ارائه می‌شود.

شرکت آلفا ماشین استراتژی‌های متنوعی را برای مشتریان در نظر گرفته است، از بزرگترین لیفتراک ها و تجهیزات انبار گرفته تا لیفتراک‌های کوچک منفرد یا پالت دستی. شرکت آلفا ماشین محصولات جدید برای فروش، اجاره را برای تمامی مشتریان خود ارائه می‌دهد.

از مهمترین خدمات شرکت آلفا ماشین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

* خرید و تعمیر لیفتراکدر انواع ، برقی، دیزلی، LPG، بنزینی و دوگانه سوز

* واردات انواع لیفتراک و ادوات انبارداری، پالت تراک، استاکر و...

* تعمیرات، سرویس و تامین قطعات

* پشتیبانی ۲۴ ساعته از محصولات خود

* ارائه ضمانت نامه معتبر برای محصولات عرضه شده در این مرکز

*و...

مزیت‌های خرید لیفتراک از شرکت آلفا ماشین

شرکت آلفا ماشین را می‌توان جزو معدود شرکت‌های معتبر و قابل اطمینان در کشور دانست که خدمات زیادی را برای مشتریان ارائه می‌دهند. با خرید لیفتراک از شرکت آلفا ماشین به مزیت‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت که از مهمترین آنها می‌توان به مواردی همچون، قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه، کیفیت بسیار عالی، ارائه خدمات پس از فروش و … اشاره نمود.

شرکت آلفا ماشین تمام نیازهای شما را به دقت بررسی می‌کند و توصیه می‌کند که کدام یک از لیفتراک ها یا ماشین آلات کاملاً با نیازهای شخصی شما مطابقت دارد. شما از ماشینی لذت خواهید برد که کار مورد نیاز شما را انجام می‌دهد و آن را به خوبی انجام می‌دهد. پس این شرکت می‌تواند با مشاوره رایگانی که به تمامی کاربران و خریداران خود ارائه می‌دهد آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری کند.

شرکت آلفا ماشین مفتخر است که معتبرترین مارک لیفتراک ها را تهیه و برای کاربران خود با کمترین میزان قیمت ارائه می‌دهد. هدف ما هر روز ادامه پیشرفت، ارائه با کیفیت محصولات مورد نیاز کاربران و تعمیر به موقع، دقیق و با کیفیت محصولات کاربران است.

برای دریافت تمامی این خدمات و نیز مشاوره رایگان می‌توانید به دو صورت حضوری و یا اینترنتی به شرکت آلفا ماشین مراجعه کنید. برای افرادی که در شهرهای دور زندگی می‌کنند بهترین راه دسترسی به خدمات این شرکت استفاده از وب سایت اینترنتی شرکت آلفا ماشین می‌باشد. در این صورت شما در زمان و هزینه صرفه جویی خواهید کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5045633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha