۲۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲

طی ۲۴ ساعت اخیر؛

شناسایی ۱۲۴۱ بیمار جدید مبتلابه کرونا در اصفهان/۳۱ نفر جان باختند

شناسایی ۱۲۴۱ بیمار جدید مبتلابه کرونا در اصفهان/۳۱ نفر جان باختند

اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: یک هزار و ۲۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: بر این اساس طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۲۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شده است.

وی افزود: از این تعداد بیمار مبتلا به کرونای شناسایی شده در استان اصفهان ۲۵۷ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بهبود یافته و ترخیص شده از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۲۲۱ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر یک هزار و ۶۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اصفهان بستری است.

ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه اصفهان رو به تکمیل است

وی تعداد بیماران بدحال کرونا که در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند را ۳۴۵ نفر اعلام کرد و افزود: ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رو به تکمیل است و از شهروندان درخواست داریم نسبت به حفظ سلامتی خود توجه داشته باشند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۱ بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، افزود: تاکنون تست کرونای ۱۸ نفر از این افراد مثبت اعلام شده است.‌

کد خبر 5051633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha