۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶

قبادی دانا خبر داد

شروع پرداخت کمک معیشتی برای صد هزار مددجوی بهزیستی

شروع پرداخت کمک معیشتی برای صد هزار مددجوی بهزیستی

رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که امروز همزمان با توزیع اقلام ضروری مددجویان در سیستان و بلوچستان، شروع پرداخت کمک معیشتی برای صد هزار مددجویان بهزیستی در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز مراسم اهدای اقلام ضروری مددجویان سازمان بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

قبادی دانا در این مراسم گفت: رییس بنیاد مستضعفان در بازدیدی که از مناطق سیستان و بلوچستان داشتند در تماسی که با من داشتند نیازمندی هایی که در استان سیستان و بلوچستان داشتند و کمبودها و نیازها را گفتند و کمک برای اتمام ساخت ۱۴۰ واحد مددجو و کمک معیشت برای هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی و تجهیزات توانبخشی برای بخشی از این عزیزان و تامین وسایل منزل و… در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: ۱۵ میلیارد تومان را بنیاد مستضعفان اختصاص داده و این اقلام تهیه شده و در حال توزیع است.

بهزیستی بیان کرد: سال گذشته بعد از سیل در آن منطقه خدمت دوستان رسیدم و وضعیت سخت زندگی مردم را و مددجویان بهزیستی را مشاهده کردیم و مبالغی را روی کارت مددجویان بهزیستی شارژ کردیم و سعی کردیم نیازهای اولیه را تامین کنیم.

قبادی دانا اظهار کرد: در شرایط کرونا ۱۷۵ میلیارد تومان بنیاد مستضعفان کمک کرده برای مددجویان بهزیستی در قالب های مختلف و برای تامین قرض الحسنه نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد.

وی اضافه کرد: امروز همزمان با توزیع اقلام در سیستان و بلوچستان، شروع پرداخت کمک معیشتی برای صد هزار مددجویان بهزیستی در سراسر کشور هستیم که بر اساس اولویت و جدول توزیع استانی مشمول کمک هزینه ۳۰۰ هزار تومانی می شوند که در مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال مبلغ در نظر گرفته شده اهدایی از سوی بنیاد مستضعفان است که در آستانه اعیاد عید ربیع برای خانوارهای مددجویان بهزیستی واریز می شود.

رییس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر از رییس بنیاد مستضعفان نیز گفت: تمامی تلاش ها برای ایجاد همکاری نزدیک بین بنیاد مستضعفان و نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی و اهتمام برای رفاه حال مددجویان و محرومان در دوره مدیریت مهندس فتاح صورت گرفته است.

قبادی دانا همچنین از فرماندار ویژه شهرستان چابهار که با همکاری نزدیک در بهزیستی زمینه لازم برای حمایت از مددجویان نجیب، فهیم و با عزت سازمان بهزیستی را فراهم کرده است تشکر کرد و گفت: در پروسه توزیع و اهدای اقلام حتماً عزت، منزلت و احترام مددجویان عزیز حفظ شود و تکریم شأن و منزلت این عزیزان باید نصب العین ما و شما باشد.

رییس سازمان بهزیستی کشور در پایان ضمن تشکر ویژه از استاندار سیستان و بلوچستان که با مدیریت جهادی برای کمک به مردم نجیب و اصیل استان اهتمام داشته و دارد اظهار امیدواری کرد تا با جلب کمک و مشارکت از بنیاد مستضعفان و سایر نهادها، شرایطی برای کمک به مردم محروم منطقه شمال استان هم فراهم شود تا آلام و درد و رنج افراد دارای معلولیت نیز به حداقل برسد و بتوانند زندگی بهتری را تجربه کنند.

گفتنی است اقلام اهدایی شامل ۹۰۰ دستگاه یخچال ،۱۰۲۰ دستگاه اجاق گاز ،۷۲۰ تخته فرش ،۱۷۰ دستگاه کولر گازی ،۲۰۰ دستگاه چرخ خیاطی به منظور ایجاد اشتغال ،۳۵۰ دستگاه ویلچر ،۱۰ دستگاه ویلچر برقی و ۱۷۰ دستگاه کولر گازی هستند.

کد خبر 5053211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha