۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶

فرماندار رودسر:

خبرنگاران در روند توسعه رودسر اهتمام بیشتری داشته باشند

خبرنگاران در روند توسعه رودسر اهتمام بیشتری داشته باشند

رودسر- فرماندار رودسر به نقش و اهمیت رسانه‌ها در روند توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: با هم افزایی رسانه ها می توان زمینه توسعه شهرستان رودسر را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی مظفری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با رسانه‌ها، خبرنگاران را یاران انقلاب، نظام و حامی ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: شما با نگاه توسعه محور می‌توانید زمینه توسعه همه جانبه را فراهم کنید.

مظفری اظهار کرد: به طور یقین در یک تعامل دو سویه و سازنده بین مدیران و رسانه‌ها زمینه توسعه شهرستان رودسر فراهم خواهد شد.

فرماندار رودسر با بیان اینکه توسعه با توجه به شرایط کنونی کار بسیار سخت است، افزود: قطعاً پشتوانه فکری رسانه‌ها چراغ راه برای حرکت در مسیر درست و مطلوب خواهد بود.

مظفری نقد منصفانه و عالمانه را از نیازهای اساسی جامعه و جز رسالت مهم رسانه‌ها عنوان و تصریح کرد: بی تردید نقد منصفانه و عالمانه توأم با راه و روش مطلوب می‌تواند شرایط را برای رفع مسائل و مشکلات تسهیل کند.

مظفری با بیان اینکه به دنبال اصلاح مسائل و مشکلات و رفع آن هستیم، افزود: اینکه با حذف یک مشکل راه را برای خود هموار کنیم به طور قطع به سمت حواشی خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه همراهی و هم افزایی نه انحراف در مسیر به روند اصلاح و رفع مشکلات کمک شایانی خواهد کرد، ادامه داد: رودسر دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالا در روند توسعه است.

فرماندار رودسر بیان کرد: امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیت‌ها اتفاقات بهتری شاهد باشیم تا شاخص‌های این شهرستان را در سطح کشور به شکل مناسبی معرفی کنیم.

راه اندازی کانون خبرنگاران در رودسر

کمال عباس نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از راه اندازی خانه خبرنگاران در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۵ خبرنگار فعال در این شهرستان فعالیت دارند.

در ادامه هر یک از خبرنگاران نقطه نظرات خود را در خصوص راهبردها و ارائه طریق برای رفع مسائل و مشکلات منطقه بیان کردند.

کد خبر 5053330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha