۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۷۷۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۷۷۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن

هشتگرد - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تفاهم‌نامه ساخت ۷۷۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن با دستگاه‌های مختلف و نهادهای ذی‌ربط منعقد شده است.

به گزارش مهر، پروانه اصلانی ظهر پنجشنبه در حاشیه آغاز عملیات ساخت ۱۲ هزار و ۹۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: تفاهم‌نامه ساخت ۷۷۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن با دستگاه‌های مختلف و نهادهای ذی‌ربط منعقد شده است.

وی ادامه داد: این اقدام در نهایت می‌تواند بخشی از مشکل مسکن در کشور را حل کرده و در راستای تحقق وعده ایجاد مسکن در سراسر کشور توسط دولت دوازدهم صورت گرفته است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های موجود برای به سرانجام رساندن طرح اقدام ملی مسکن بهره خواهیم برد، تصریح کرد: در این طرح جامعه کارگری، فرهنگیان، نیروهای مسلح و … صاحب‌خانه خواهند شد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی از چند ماه قبل عملیات اجرایی ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن را شروع کرده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس افراد واجد شرایط که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند در یک بازه زمانی مشخص صاحب‌خانه خواهند شد.

اصلانی در پایان متذکر شد: امروز بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقدشده کلنگ ۳۰ هزار واحد مسکن ملی برای فرهنگیان، ۲ هزار واحد برای جامعه کارگری و ۳۷ هزار واحد برای نیروهای مسلح در هشت استان کشور بر زمین زده شد.

کد خبر 5054055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha