۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵

با دستور رئیس جمهور؛

یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کرمان افتتاح شد

یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در کرمان افتتاح شد

کرمان - یک هزار و ۱۱۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزارت مسکن و شهرسازی پیش از ظهر پنجشنبه در این آئین گفت: امروز مفتخریم که از دیار کریمان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد افتتاح واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن باشیم.

محمود محمود زاده با بیان اینکه واحدهای طرح ملی مسکن در چهار بخش افتتاح شدند، افزود: بخش اول طرح‌های مسکن ملی، واحدهایی هستند که به شکل گروهی به متقاضیان واگذار شده است. بخش دوم افرادی هستند که به پروژه‌ها معرفی می‌شوند که این افراد بخشی از آورده خود را به پروژه تزریق کرده‌اند که با توجه به پیشرفت پروژه‌ها معرفی به متقاضیان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش سوم افتتاح پروژه‌هایی است که در طرح ملی مسکن تمام شده و تحویل خواهند شد، گفت: بخش چهارم نیز کلنگ زنی پروژه‌های جدید است که این بخش به منظور تحقق تولید مستمر مسکن، انجام می‌شود.

معاون وزارت مسکن و شهرسازی در خصوص مسکن مهر و بهره برداری و تحویل واحدهای باقیمانده به متقاضیان، اعلام کرد: تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر نیز به اتمام می رسند و در استان کرمان ۱۱ هزار ۱۱۶ واحد مسکن در سیرجان افتتاح شد.

وی گفت: یک هزار و ۷۰۰ مسکن مهر امروز افتتاح و ۵ هزار واحد مسکونی نیز کلنگ زنی شدند و همین ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن در کشور در این طرح ۵ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان دارای ارزش اقتصادی است.

کد خبر 5054228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha