۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰

جودو گرنداسلم بوداپست؛

پایان موفقیت آمیز اولین تورنمنت در دوران کرونا/ روسیه قهرمان شد

پایان موفقیت آمیز اولین تورنمنت در دوران کرونا/ روسیه قهرمان شد

اولین دوره رقابتهای جودو بعد از شیوع ویروس کرونا با اجرای پروتکل های دقیق بهداشتی در بهترین شرایط یک موفقیت بزرگ برای فدراسیون جهانی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات که از روز جمعه دوم آبان ماه با حضور ۴۰۵ جودوکار از ۶۱ کشور به میزبانی مجارستان در شهر بوداپست آغاز شده بود در نهایت با قهرمانی روس‌ها خاتمه یافت. در فاصله نزدیک به ۲۷۰ روز تا بازی‌های المپیک جودوکاران روسیه نشان دادند که برای موفقیت در این بازی‌ها برنامه‌های زیادی دارند.

در مجموع روسیه با ۵ طلا، ۴ نقره و یک برنز عنوان نخست را کسب کرد. فرانسه با دو طلا، سه نقره و دو برنز در جای دوم ایستاد و ترکیه با دو طلا سوم شد. در مجموع ۲۵ کشور حداقل یک مدال کسب کردند و ۳۵ کشور از ۶۱ کشور ثبت نام شده با حداقل ۸ مقام برتر به خانه برگشتند.

سایت رسمی فدراسیون جهانی در مورد این مسابقات نوشت: جودو ورزش متنوعی است که بار دیگر ثابت کرد می‌تواند با هر شرایطی سازگار شود. از نظر سازماندهی پس از این سه روز برگزاری تحت فشار پروتکل‌های بهداشتی، می‌توان موفقیت گرند اسلم مجارستان را تأیید کرد.

دکتر «لیزا آلان» مدیر مسابقات IJF در این مورد گفت: این یک رویداد چالش برانگیز بود. صادقانه بگویم، تمام مسابقات تور جهانی جودو IJF چالش برانگیز است ، زیرا ما همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همه چیز عالی باشد و همیشه باید با شرایط سازگار شویم. وضعیت بهداشت فعلی در سراسر جهان این مسئله را پیچیده‌تر کرده است و ما هفته‌هاست که بی وقفه در تلاشیم تا گرند اسلم مجارستان را با موفقیت به سرانجام برسانیم و این مهم نیز حاصل شد. به طور قطع می‌توانم بگویم که اینجا همه چیز خوب بود و ما می‌خواهیم از فدراسیون جودو مجارستان برای تلاش و همکاری عالی آنها، چه قبل و چه در طول این رویداد، تشکر کنیم.

کد خبر 5056269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha