۶ آبان ۱۳۹۹، ۸:۴۶

۱۰ روز پس از ابتلا به کرونا؛

تشریح وضعیت رئیس کمیته ملی المپیک از زبان دبیرکل

تشریح وضعیت رئیس کمیته ملی المپیک از زبان دبیرکل

به گفته دبیرکل کمیته ملی المپیک، وضعیت عمومی رئیس این کمیته که به ویروس کرونا مبتلا شده مساعد است با این حال نتیجه تست دوم تعیین کننده خواهد بود.

کیکاوس سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه ۱۰ روز از مبتلا شدن سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به ویروس کرونا می‌گذرد در مورد شرایط جسمانی او و زمان بازگشتش به کمیته توضیح داد.

وی گفت: رئیس کمیته ملی المپیک به محض دریافت نتیجه مثبت تست کرونا خود را قرنطینه خانگی کرد و همچنان در این شرایط به سر می‌برد. البته شرایط جسمانی و وضعیت عمومی آقای صالحی امیری مساعد است و خوشبختانه مشکل حاد و جدی برای وی ایجاد نشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: طی این مدت آقای صالحی امیری در همین شرایط قرنطینه و از منزل پیگیر امور مربوط به کمیته بودند. شخصاً روزانه به منظور هماهنگی امور مربوطه حداقل ۳ - ۲ بار با وی در تماس بودم.

سعیدی تاکید کرد: اواخر هفته جاری تست دوم کرونا از آقای صالحی امیری گرفته خواهد شد. در صورت منفی بودن نتیجه این تست، وی از شنبه هفته آینده مجدد در محل کمیته ملی المپیک حاضر خواهد شد و به صورت حضوری مدیریت خود را دنبال خواهد کرد اگرچه فعالیت‌های کمیته به دلیل بالا رفتن آمار کرونا و مبتلایان به این ویروس محدود شده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با یادآوری اینکه تمام جلسات و نشست‌های حضوری در این کمیته تا اطلاع ثانوی منتفی خواهد بود، خاطرنشان کرد: اینکه چه زمانی برگزاری نشست‌های حضوری از سر گرفته شود اصلاً مشخص نیست. در شرایط فعلی صلاح بر این است تا هیچ گونه تجمعی در محل کمیته نداشته باشیم و به همین دلیل تمام جلسات خود را لغو کرده‌ایم. البته در صورت نیاز این جلسات به صورت وبینار برگزار می‌شود.

کد خبر 5057086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha