۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۱۶

معاون عمرانی استاندار سمنان :

ظرفیت اقتصادی استان سمنان به کمک ورزش نیامده است

ظرفیت اقتصادی استان سمنان به کمک ورزش نیامده است

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های خوب اقتصادی و ورزشی است، گفت: علی رغم تمام این پتانسیل‌ها باید گفت بخش اقتصادی به کمک ورزش ما نیامده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعد از ظهر سه شنبه در آئین تجهیز خانه‌های ورزش روستایی استان سمنان در سالن ورزشی طالشی سمنان برگزار شد با بیان اینکه ورزش استان دارای ظرفیت‌های عظیمی است، تاکید کرد: این استان از لحاظ اقتصادی نیز دارای استعدادهای بسیاری است اما متأسفانه اقتصاد استان به کمک ورزش نیامده است.

وی با بیان اینکه گاهی پیش می‌آید که یک تیم ورزشی بانوان به دلیل فقدان یک دستگاه اتوبوس از اعزام به یک مسابقه بازمانده است، افزود: خوشبختانه در این استان خیران در زمینه‌های مختلف کم نیستند و لذا باید از ظرفیت خیران در حوزه ورزش نیز استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ورزش باید در جامعه منسجم باشد و از آن حمایت صورت گیرد، گفت: می‌توانیم در این صورت شهر سالم و شهروند سالم و جامعه‌ای سالم داشته باشیم لذا خیران باید از ورزش استان حمایت کنند.

فخری با بیان اینکه استعدادهای بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد، گفت: در صورتی که زمینه اعزام تیم‌های ما به مسابقات فراهم و بتوانیم آنها را حمایت کنیم به واقع شاهد بروز افتخارات و استعدادهای خوبی در مسابقات خواهیم بود.

وی افزود: باید مقوله ورزش را در دو بخش قهرمانی و عمومی دید که در زمینه قهرمانی متولی ورزش و جوانان است که باید مسائل را مد نظر خود قرار دهد، ای‌کاش این سازمان، می‌توانست واژه جوانان خود را تغییر می‌داد و به طور ویژه به جوانان پرداخته می‌شد که با ادغام تربیت بدنی با جوانان این مهم کمتر دیده شد.

معاون استاندار سمنان، با تاکید بر اینکه در بخش عمومی می‌بایست به طور ویژه و پایه‌ای همگی تلاش داشته باشند لذا ما در سطح استان یکی از مهمترین برنامه‌ریزی که در بدنه شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان لحاظ می‌کنیم ورزش همگانی است، بیان کرد: توجه ویژه به ورزش در زمره ارزیابی‌های ما برای عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

فخری بیان داشت: هر جا و هر مکانی که یک متر به شاخصه ورزشی افزوده شود، یک تخت بیمارستانی از آن ناحیه کاسته خواهد شد، نیاز جامعه ما در حال حاضر در کنار تمام مسائل اقتصادی و سیاسی، ورزش است که همه باید برای آن پای کار بیایند و هر مدیری در هر اداره‌ای باید خود را مقید به این موضوع بداند.

کد خبر 5057868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha