۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۶

در ۲۴ ساعت گذشته؛

قاتل زنجیره‌ای ۹ فوت دیگر در کرمانشاه به ثبت رساند

قاتل زنجیره‌ای ۹ فوت دیگر در کرمانشاه به ثبت رساند

کرمانشاه- رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت ۹فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۹۴ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به ۶ هزار و ۴۶۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۹۲۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۰ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۰ هزار و ۹۲۵ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۹ نفر است که چهار مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی در مورد سایر جان باختگان افزود: در شهرستان سرپل ذهاب ۲ نفر و در هر یک از شهرستان‌های اسلام آبادغرب، روانسر و دالاهو یک نفر جان خود را از دست داد.

وی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۳۷ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۶ هزار و ۸۶۷ نفر بستری و ۱۵ هزار و ۱۱۳ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۴۸ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

کد خبر 5058653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha