۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۵۱

توسط ارشاد اسلامی استان زنجان،

بانک اطلاعاتی هنرمندان استان زنجان تدوین می شود

بانک اطلاعاتی هنرمندان استان زنجان تدوین می شود

زنجان-سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از تدوین بانک اطلاعاتی هنرمندان استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج داوودبیگی ظهر چهارشنبه در نشست خبری که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تالار اندیشه این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به شرایطی که شیوع کرونا به وجود آورده است، گفت: این شرایط باعث شده است تا همه فعالیت‌های فرهنگی و هنری تجت تاثیر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین آثار شیوع این ویروس، برگزار نشدن رویدادهای فرهنگی و هنری به صورت حقیقی است، افزود: با توجه به اینکه امروز در موج سوم پیک این بیماری قرار داریم، به همین خاطر برگزاری همه رویدادهای فرهنگی و هنری استان به صورت مجازی خواهد بود.

داوود بیگی از اتفاق افتادن یک رویداد برای اولین‌بار در استان زنجان خبر داد و با اشاره به اینکه این اتفاق مربوط به هنرهای تجسمی است، تصریح کرد: قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، داوری جشنواره نمایشگاه هنرهای تجسمی اواخر اسفندماه در زنجان برگزار شود که این رویداد برای اولین‌بار اتفاق می‌افتد.

سرپرست معاونت فرهنگری و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنبن از برگزاری سومین آفرین‌واره فیلم و عکس عاشورایی در زنجان خبر داد و با بیان اینکه این جشنواره هم‌اینک در حال برگزاری است، ادامه داد: داوری این جشنواره در بخش عکس فردا و داوری آن در بخش فیلم طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

داوودبیگی همچنین از تدوین بانک اطلاعاتی هنرمندان استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: با اقداماتی که تا به امروز در این زمینه انجام شده است، این اقدام به زودی به اتمام رسیده و شاهد راه‌اندازی این بانک اطلاعاتی خواهیم بود.

کد خبر 5058769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha