۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

ساخت دو پروژه ورزشی با صرف ۱۲.۵ میلیارد اعتبار در روستاهای همدان

ساخت دو پروژه ورزشی با صرف ۱۲.۵ میلیارد اعتبار در روستاهای همدان

همدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از ساخت و افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال در روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ حمید سیفی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف همدان برنامه ریزی شده است، گفت: بهره‌مندی آحاد جامعه از امکانات ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که در استان همدان این مهم در حال پیگیری و اجرا است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر چند پروژه بزرگ ورزشی در استان همدان آماده بهره‌برداری است، گفت: پروژه سالن ورزشی روستای ینکی کند از توابع بخش جوکار ملایر از جمله این پروژه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: این پروژه به مساحت ۹۲۶ مترمربع دارای سالن ورزشی چندمنظوره برای انجام ورزش‌های توپی، رختکن، سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت است.

وی گفت: پروژه سالن ورزشی روستای ینکی کند با صرف هشت میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی ساخته‌شده است.

وی گفت: زمین چمن مصنوعی قروه درگزین نیز که مساحتی حدود یک هزار مترمربع را شامل می‌شود با اعتبار چهار میلیارد ریال ساخته شده است.

سیفی گفت: امیدواریم اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های ورزشی تأمین کنیم.

کد خبر 5059103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha