۸ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۵۳

استاندار مازندران:

سطح اراضی صنعتی در مازندران ۱۰۰ درصد افزایش می یابد

سطح اراضی صنعتی در مازندران ۱۰۰ درصد افزایش می یابد

ساری- استاندار مازندران گفت: سطح اراضی صنعتی استان با تکمیل شهرک هزار هکتاری شرق مازندران ۱۰۰ درصد افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان با اظهار اینکه اعتبار شهرک هزار هکتاری شرق استان باید تأمین شود، گفت: با تکمیل و ساخت این شهرک، اراضی صنعتی استان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی ایجاد شهرک‌های جدید در مناطق غربی، مرکزی و بالادست را جزو اولویت‌های اقتصادی در استان ذکر کرد و گفت: استقرار صنایع در شهرک‌های صنعتی نیازمند برنامه ریزی و نیازسنجی است.

استانداری مازندران توسعه شهرک ۶۰ هکتاری تشبندان و ۲۰ هکتاری گردشگری در رامسر را جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: با اضافه و توسعه این شهرک‌ها مشکل تراکم واحدهای صنعتی در شهرک‌ها برطرف می‌شود.

حسین زادگان درباره پردیس پارک علم و فناوری در استان نیز گفت: این پردیس سبب اجرای صدها طرح مرتبط در حوزه سلامت می‌شود و ظرفیت‌های استان را افزایش خواهد داد.

وی در بخشی از سخنانش با تقدیر از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستانی توسعه تولید و اشتغال استان گفت: این ستاد تلاش‌های قابل توجهی در توسعه اشتغال، مهار سیل و کرونا در استان داشته است.

وی همچنین از ورود بنیاد برکت برای احیای کارخانه نساجی خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ درصد طرح‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان محقق شده است.

کد خبر 5059537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha