۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۱۳ آبان عینی ترین نماد استکبارستیزی است

۱۳ آبان عینی ترین نماد استکبارستیزی است

علی آبادکتول- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: یکی از اصلی ترین آرمان های انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی بوده و ۱۳ آبان عینی ترین نماد استکبارستیزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح مدرسه دو کلاسه در علی آبادکتول اظهارکرد: یکی از اصلی ترین آرمان های انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی بوده و ۱۳ آبان عینی ترین نماد استکبارستیزی است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: مخالفت صریح امام خمینی (ره) با طرح کاپیتولاسیون در دهه ۴۰ سرآغاز این نهضت الهی است.

وی بیان کرد: هجوم مزدوران رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ هم یادآور گفتمان استکبار ستیزی جریان انقلاب است که از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می کنند.

شاهکوهی ادامه داد: صراحتاً می گوییم هرجا احساس کنیم نیاز به خدمت است، چه در مسأله نظامی، چه در موضوع معیشتی و چه در خصوص محرومیت زدایی به عنوان خادم مردم تمام قد حضور خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: سپاه نینوا در عرصه محرومیت زدایی چهار هزار و ۷۲۳ پروژه عمرانی و غیرعمرانی را به سرمنزل رسانده تا در عمل هم نوکر مردم باشد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در سیل سال گذشته تاکنون هزار و ۷۶۷ واحد مسکونی را ساخته ایم و هنوز هم پای تعهدات خود هستیم و نیروهای جهادی ما هنوز هم در مناطق سیل زده مشغول کار هستند.

ملک شاهکوهی تأکید کرد: حضور جهادی ما در زمان تهدیدها و بحران ها به منظور تبدیل تهدید به فرصت است.

همچنین در این آیین مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان هم گفت: حدود ۳۰ درصد مدارس استان نیاز به مقاوم سازی یا بازسازی دارد که با کمک خیران در حال بازسازی است.

احسان گوهری راد با اشاره به ساخت این مدرسه سه کلاسه در روستای کردآباد علی آبادکتول، افزود: کاری که امروز انجام می شود یکی از پرخیر و برکت ترین اقدامات جهادی سپاه نینوا است.

وی ضمن تشکر از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا، اضافه کرد: با نوسازی مدارس سطح کیفی تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی ارتقا می یابد و تمرکز دانش آموزان افزایش پیدا می کند.

کد خبر 5062300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha