۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

ممنوعیت توقف خودرو در حاشیه تفرجگاه‌های اصفهان

ممنوعیت توقف خودرو در حاشیه تفرجگاه‌های اصفهان

اصفهان-رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، توقف خودرو در حاشیه تفرجگاه‌ها و بوستان‌های اصفهان ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه می‌شوند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برخورد قاطع پلیس راهور با خودروهای هنجارشکن در استان اصفهان اظهار داشت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، دوردورهای شبانه در محله‌ها، صدای ناهنجار اگزوز و سیستم‌های صوتی غیراستاندارد خودروها از اقدامات قاطع پلیس راهور برای جلوگیری از مردم آزاری است.

وی افزود: در هفته‌ای که با اعمال محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان همراه بود، پلیس راهور در اقدامی مشترک با سایر نهادهای اجرایی مسیرهای جایگزین را نیز مسدود و نسبت به آگاه سازی شهروندان به عدم سفرهای غیرضروری اقدام کردند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به جریمه خودروهایی که در حاشیه تفرجگاه‌ها مانند ناژوان و صفه توقف می‌کنند هم گریزی زد و تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا، خودروهای متوقف در حاشیه تفرجگاه‌ها و بوستان‌های اصفهان مشمول جریمه می‌شوند.

وی تداوم ممنوعیت توقف در حاشیه تفرجگاه‌ها را به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا دانست و افزود: پلیس تمایلی به اعمال جریمه رانندگی ندارد و بر این اساس از شهروندان درخواست می‌شود در تعامل با پلیس از سفر و ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا زنجیره شیوع ویروس کرونا قطع شود.

کد خبر 5064121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha