۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۳۹

رئیس کمیته امداد تاکستان خبر داد:

اهدای ۲۰۰ بسته سبد کالا به نیازمندان تاکستان

 اهدای ۲۰۰ بسته سبد کالا به نیازمندان تاکستان

قزوین - رئیس کمیته امداد تاکستان گفت: یکی از خیّران تاکستانی در اقدامی خداپسندانه ۲۰۰ بشته سبد کالا به نیازمندان تاکستان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین علی محمدرضایی بیان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) تعامل با افراد مختلف برای خدمت رسانی به محرومان است از این رو نیازهای مختلف محرومان احصاء و با استفاده از ظرفیت‌های مردم خیر، برای تأمین نیاز محرومان برنامه ریزی و اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: با تعامل و گفت و گویی که با یکی از خیران و حامیان طرح اکرام ایتام داشتیم ،۲۰۰ بسته سبد کالا به ارزش بیش از ۴۹ میلیون تومان توسط ایشان تهیه و بین خانواده‌های واجد شرایط توزیع شد.

رئیس کمیته امداد تاکستان اضافه کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۶۴۸ میلیون تومان کمک مردمی در تاکستان جمع آوری شده است که از این رقم بیش از ۴۱۷ میلیون تومان در قالب طرح اکرام ایتام و بیش از ۳۱۴ میلیون تومان در قالب طرح اکرام محسنین بوده است.

محمدرضایی عنوان کرد: در حال حاضر تکیه اصلی این نهاد در خدمت رسانی به محرومان دریافت کمک مردمی است چراکه این نهاد واسطه خیر است تا بستر محرومیت زدایی را با مطالعه و استفاده از ظرفیت‌های مردمی فرام کند.

وی یادآور شد: عموم مردم نیکوکار در هر ساعتی از شبانه روز و بدون اتصال اینترنتی و تنها از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* می‌توانند کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان تاکستان اهدا کنند.

کد خبر 5064566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha