۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۸:۵۱

با توجه به سردرگمی اتحادیه جهانی؛

فعلا خبری از نشست فنی متولیان کشتی نیست

فعلا خبری از نشست فنی متولیان کشتی نیست

نشست هماهنگی متولیان فدراسیون کشتی با اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در خصوص رقابتهای جهانی به بعد از اعلام تصمیم جدید اتحادیه جهانی موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که پیش بینی می‌شد نشست مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی با توجه به نتایج مسابقات انتخابی در هفته جاری برگزار شود، اما فعلاً خبری از این نشست نیست.

گویا فعلاً متولیان کشتی کشورمان منتظر تصمیم اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری یا لغو رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ صربستان هستند که این تصمیم نیز قرار است روز ۲۱ آبان ماه اتخاذ و اعلام شود. اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی معتقدند هر چند رقابتهای انتخابی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند، اما تا زمان اعلام قطعیت رقابتهای جهانی نمی‌توان نشست فنی و ویژه ای برای تدوین برنامه‌های جدید برگزار کرد.

هرچند اتحادیه جهانی کشتی چندی پیش از برگزاری رقابتهای جهانی ۲۰۲۰ طی روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان خبر داد، اما موج جدید شیوع ویروس کرونا در جهان و همچنین انصراف تیم‌های آمریکا، ژاپن، کانادا و کوبا، برپایی قطعی این مسابقات را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

کد خبر 5066104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha