۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴

فرماندار قرچک:

پیگیر رفع مشکل صدور اسناد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستیم

پیگیر رفع مشکل صدور اسناد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستیم

قرچک- فرماندار قرچک گفت: پیگیر رفع مشکل صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سرپرست بخشداری مرکزی و رؤسای ادارات عضو برگزار شد اظهار داشت: در سالی که مزین به نام «جهش تولید» است با دستور استاندار و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری و ادارات کل استانی، رفع مشکل صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک در حال انجام است.

خطیبی افزود: با توجه به ضرورت افزایش واحدهای گلخانه‌ای و استفاده از سیستم آبیاری نوین در بخش کشاورزی، بایستی شهرداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی در صدور مجوزهای قانونی با سرعت بیشتری عمل کرده و گزارش اقدامات را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: همه ادارات باید همکاری داشته تا در اسرع وقت عملیات اجرایی دهکده سفال آغاز شود و در پاسخ به استعلامات تسریع کنند.

فرماندار قرچک بیان داشت: از واحدهای تولیدی انتظار می‌رود با برطرف شدن مشکلات، در راستای افزایش ظرفیت تولید، جذب سرمایه و جذب کارگر حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و در سال «جهش تولید» برای رونق اقتصادی و اشتغال بیشتر در شهرستان گام بردارند.

گفتنی است در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تعدادی از تولیدکنندگان حوزه‌های کشاورزی و صنعتی نیز حضور داشته و مشکلات خود را در حوزه‌های بیمه‌ای، تسهیلات، انشعابات را مطرح کردند.

کد خبر 5067491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha