۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۲۲:۳۶

استاندار سمنان خبر داد؛

استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان

استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به پیگیری استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان، گفت: این کار می‌تواند به تسهیل تولید و اشتغال پایدار کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر شامگاه دوشنبه در دیدار ویدئو کنفرانسی با رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در سالن کوثر استانداری با بیان اینکه استقرار نمایندگی گمرک در واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان برای تسهیل در امور گمرکی باید مدنظر قرار گیرد، تاکید کرد: این امر به اشتغال پایدار در سطح استان کمک می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: استقرار گمرک در منطقه ۴۸۰ هکتاری ویژه اقتصادی گرمسار از مطالبه جدی استانداری سمنان از گمرک جمهوری اسلامی ایران است که در این جلسه ویدئو کنفرانسی مباحث خوبی برای انجام این امر برای رونق کسب و کار و اشتغال در استان بررسی شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: مشکلات زیرساختی در بحث استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار وجود داشت که با تفاهم دو طرف قرار شد در بحث حضور گمرک در این منطقه و رفع مشکلاتی که از قبل وجود داشت، تسریع شود.

آشناگر اضافه کرد: در این جلسه جزئیاتی از چگونگی نصب دوربین، استقرار نیروی انسانی گمرک و خروج و ورود قطعات تولیدی و دیگر موارد در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مباحثی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر اشرفی رئیس کل گمرک در این نشست یک دستور مهم داد که طی آن از فردا با ارائه دستور ویژه، با رفع مشکلات اداری، نصب و ورود ماشین آلات واحدهای تولیدی به منطقه ویژه اقتصادی بلامانع است.

کد خبر 5067771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha