۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۴۴

سرپرست بیمارستان مهریز:

بیمارستان مهریز تخت خالی ندارد/ تمام بخش‌ها در اختیار کرونایی‌ها

بیمارستان مهریز تخت خالی ندارد/ تمام بخش‌ها در اختیار کرونایی‌ها

یزد ـ سرپرست بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز از تکمیل ظرفیت پذیرش بیمار در این بیمارستان خبر داد و گفت: بیمارستان مهریز تخت خالی ندارد.

رضا فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز دارای چهار بخش است که هر چهار بخش این مجموعه در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام ظرفیت این بیمارستان مورد استفاده قرار گرفته و دیگر تخت خالی نداریم.

فلاح با اشاره به اینکه تمام کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی و پشتیبانی با تمام توان در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، افزود: روند شیوع کرونا نگران کننده است و کادر درمان از حجم بالای کار خسته شده اند.

وی ادامه داد: با این وجود همه متعهدانه مشغول خدمت رسانی هستند اما از مردم انتظار می رود دستورالعمل های بهداشتی را با دقت بیشتری اجرا کنند.

سرپرست بیمارستان مهریز عنوان کرد: برای عبور از این بحران باید همه با یکدیگر همراهی و همکاری کنند و این بیماری را جدی بگیرند.

فلاح در مورد نیاز این بیمارستان به تجهیزات مورد نیاز برای درمان بیماران کرونایی نیز افزود: برای خرید تجهیزات بهداشتی و درمانی این بیمارستان به ۴۵ یملیارد ریال اعتبار نیاز است که از خیران درخواست داریم در این شرایط ویژه، بیمارستان را همراهی کنند.

کد خبر 5068600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha