۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۲

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان:

۸۳۰ نفر در کاشان تسهیلات کرونایی دریافت کردند

۸۳۰ نفر در کاشان تسهیلات کرونایی دریافت کردند

کاشان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از دریافت تسهیلات کرونایی توسط ۸۳۰ نفر در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر مسعود خاندایی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهتمام فرمانداری کاشان برای پرداخت تسهیلات کرونایی اظهار داشت: ۱۴ رسته در کاشان مشمول دریافت این تسهیلات بودند که از آن جمله می‌توان به حمل و نقل، گردشگری، صنایع دستی و غیره اشاره کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بانک‌های کاشان برای پرداخت تسهیلات کرونایی همکاری خوبی داشته‌اند، ابراز داشت: عملکرد سه بانک خصوصی و دو بانک دولتی در این زمینه نسبت به بقیه مطلوب‌تر بوده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه ۱۵ بانک دولتی و خصوصی مسئولیت پرداخت تسهیلات کرونایی را در کاشان به عهده داشتند، تصریح کرد: سه بانک خصوصی ذکر شده در این بین به ۱۰۰ درصد متقاضیان تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۷۱ نفر در کاشان برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: از این بین به ۶۰ درصد متقاضیان تسهیلات پرداخت شد که از این نظر شهرستان کاشان رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داد.

خاندایی با اشاره به اینکه ۸۳۰ نفر از متقاضیان شاغل در ۱۴ رسته شغلی تسهیلات کرونایی را دریافت کردند، بیان داشت: در کل مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان کاشان توسط بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

کد خبر 5070994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha