۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک خبر داد؛

توزیع ۱۳۰۰بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات بین نیازمندان

توزیع ۱۳۰۰بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات بین نیازمندان

اراک- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک گفت: از ابتدای شیوع کرونا یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات بین نیازمندان در شهر اراک توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اوقاف، مهدی حبیبی رزمایش کمک مومنانه را یکی از شاهکارهای مردم پس از مواجهه با بحران کرونا برشمرد و اظهار کرد: مجموعه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک از ابتدای شیوع کرونا در حوزه اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه مشارکت داشته به طوری که تاکنون یک هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات با نیات مرتبط را تهیه و در میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

وی با اشاره به ادامه دار بودن اجرای رزمایش کمک مومنانه افزود: هم اکنون ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر به ارزش ۲ میلیارد ریال از محل درآمد موقوفات مرتبط تهیه شده که بعد از شناسایی خانواده‌های آسیب پذیر از سوی مراکز افق امامزادگان، در میان این قشر توزیع می‌شود.

حبیبی ادامه داد: ارزش هریک از بسته‌های معیشتی چهار میلیون ریال است و در راستای لبیک به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان و در قالب کمک‌های مومنانه تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کد خبر 5074635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha