۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۲۲۰ هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع شد

 ۲۲۰ هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع شد

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۲۲۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در زنجان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در همه‌های مختلف همواره در صحنه بوده است، گفت: در هفته بسیج ۹۰ عنوان برنامه با حضور بسیجیان که اکثر آنها در قالب خدمت به مردم است اجرا خواهد شد، افزود: برنامه‌های تجمیعی هم در قالب فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج امروز در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های مختلف آمادگی خدمت رسانی به مردم ایران را دارد، افزود: امروز پایگاه‌های بسیج در مناطق مختلف استان و کشور در قالب گردان‌های عاشورا، الزهرا و بیت‌المقدس آمادگی دفاع از کیان نظام و انقلاب اسلامی را دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۸۱۵ پروژه در سال گذشته توسط بسیجیان سپاه انصارالمهدی (عج) اجرا شده است، گفت: امسال بیش از ۵۰۰ پروژه آغاز شده که ۱۲۰ پروژه در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

کرمی ادامه داد: زیرساخت‌ها نیز کارهای خوبی انجام گرفته است و در زمینه‌های فرهنگی زیرساختی و محرومت‌زدایی کارهای خوبی انجام گرفته است.

وی در ادامه به فعالیت‌های کرونا در دوران کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه بسیج در زمینه ضدعفونی کردن معابر و طرح کمک‌های مومنانه حضور داشته است، گفت: ۲۲۰ هزار بسته معیشتی با همکاری دستگاه‌ها و نهادها جمع‌آوری و توزیع شده است، افزود: همچنین ۱۵۹ سری جهیزیه نیز با همکاری مسئولان توزیع شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همه ساله بیش از ۱۵ هزار برنامه فرهنگی و بصیرتی اجرا می‌شد که امسال با توجه به شیوع کرونا در قالب فضای مجازی انجام می‌شود.

کد خبر 5076996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خانم خدایی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      0 0
      سلام من یه زنم سرپرست که ازشوهرمعتادوشکنجه گرم طلاق گرفتم چرابسته ی معیشتی به من وبچه هام تعلق نمیگیره