۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵

مسجد جامعی؛

پذیرش بی خانمان ها در گرمخانه های تهران مطابق شأن انسانی باشد

پذیرش بی خانمان ها در گرمخانه های تهران مطابق شأن انسانی باشد

عضو شورای شهر تهران، در قالب تذکری به وضعیت پذیرش بی خانمان ها در فصول سرد سال پرداخت و گفت: باید برخورد با بی خانمان ها مطابق شأن انسانی و رفتارها با آنها کریمانه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی، در جلسه دویست و پنجاهم شورای شهر تهران، در قالب تذکری به وضعیت پذیرش بی خانمان‌ها در فصول سرد سال پرداخت و با اشاره به اینکه سال گذشته در گرمخانه‌های شهرداری تهران، ۴۵۰ نفر شب پذیرایی شدند و تعداد تخت‌های گرمخانه ۱۸۰۰ تخت است که ۴۰۰ تخت مربوط به بانوان است، گفت: سال گذشته در این ایام سری به گرمخانه‌ها زدم و وضعیت آن می‌توانست بهتر از این باشد چه به لحاظ متراکم بودن هوا و چه به لحاظ تراکم افراد پذیرش شده.

وی ادامه داد: در این بازدید که همزمان با بارندگی شدید بود گفتند وقت اقامت پایان یافته و افراد باید در بارندگی خارج می‌شدند، که البته این مساله حل شد و با توجه به شرایط این روزهای بارانی می‌تواند قاعده باشد که از ساعت روز هم استفاده کنند.

مسجد جامعی تاکید کرد: این برخوردهای کریمانه مطابق با شأن انسانی است و این افراد هم درمانده اند، امسال بنا به گفته یکی از مسئولین ۴۵۰ نفر شب مانی داشته ایم، و امسال پیش بینی ۷۰۰ نفر شب مانی را داشتیم که امسال هم بتوانیم رفتار درست و انسانی را داشته باشیم.

کد خبر 5077516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha