محمد عبدالسلام:

جنگ یمن جنگی آمریکایی-صهیونیستی است

 جنگ یمن جنگی آمریکایی-صهیونیستی است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان، ماهیت و و اقعیت جنگ علیه یمن و اینکه جنگی آمریکایی-صهیونیستی است، را نمایان می سازد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان، ماهیت و حقیقت جنگ علیه یمن و اینکه جنگی آمریکایی-صهیونیستی است، را نمایان می‌سازد.

وی افزود: هدف از این سفر مقدمه عادی سازی کامل روابط میان طرفین پس از استقبال سعودی‌ها از گام‌های عادی سای با رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای منطقه است. کشورهای متجاوز به یمن و محاصره کننده ملت آن به سوی علنی کردن طرح صهیونیستی حرکت می‌کنند.

عبدالسلام بیان کرد: کشورهای سازشکار، امکانات مادی و نظامی خود را در جنگ علیه ملت یمن گذاشته‌اند تا ماهیت و واقعیت جنگ علیه یمن و اینکه جنگی آمریکایی-صهیونیستی است، آشکار شود.

سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد: آل سعود برخی کشورها را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشویق کردند تا گام‌های آنها مقبول جلوه داده شود اما تلاش‌هایشان برای راضی کردن ملت‌های منطقه مبنی بر اینکه آنها حامی مقدسات امت اسلامی هستند را فراموش کرده‌اند. به جای اینکه مکه مکرمه به عنوان قبله مسلمانان و مدینه منوره بیانگر و حامی امت اسلامی در دفاع از آرمانهای اسلامی باشد، کسانی بر این مقدسات حکم می‌رانند که محور و خاستگاه توطئه‌ها ضد اسلام و مسلمانان شده‌اند.

کد خبر 5078772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha