عضو جنبش حماس:

عربستان باید در خصوص دیدار «نتانیاهو» و «بن سلمان» توضیح بدهد

عربستان باید در خصوص دیدار «نتانیاهو» و «بن سلمان» توضیح بدهد

عضو جنبش حماس ضمن محکوم کردن سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی، تأکید کرد: مقامات سعودی باید در خصوص دیدار «نتانیاهو» و «بن سلمان» توضیح بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «عیسی النشار» عضو جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به دیدار محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر ژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ریاض توهین به امت اسلامی است. پر واضح است که این سفر در واقع خنجری از پشت به ملت فلسطین محسوب می شود.

این عضو حماس افزود: این سفر توهین به امت اسلامی است و ما خواستار توضیح عربستان در این زمینه هستیم. این سفر در واقع در چارچوب عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو انجام شده است.

گفتنی است، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم روز گذشته در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است. این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر «نئوم» عربستان نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده است.

در وهله اول آنچه که در این نشست بیش از هرچیز دیگری قابل تأمل به نظر می‌رسد، ترکیب شرکت کنندگان در آن است. علت تأمل برانگیز بودن این مسأله نیز به ماهیت ۳ نفری بازمی گردد که در آن شرکت کردند؛ یعنی «مایک پمپئو»، «بنیامین نتانیاهو» و «محمد بن سلمان» که هر ۳ نفر آنها یک شکست خورده سیاسی در داخل محسوب می‌شوند.

کد خبر 5078930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha