عضو دفتر سیاسی حماس:

عادی‌کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی خود را منزوی می‌کنند

عادی‌کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی خود را منزوی می‌کنند

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با اشاره به دیدار اخیر میان نتانیاهو و بن سلمان، تأکید کرد: عادی‌کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی، خود را منزوی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الاقصی، «اسامه حمدان» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به دیدار اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد عربستان سعودی در شهر نئوم واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: عادی‌کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی، خود را منزوی می‌کنند. کشورهایی که در مسیر عادی سازی روابط گام بر می‌دارند، به زودی درمی‌یابند که با این کار خود را ضعیف و منزوی کردند و قطعاً پشیمان خواهند شد، زیرا صهیونیست‌ها صرفاً از این کشورها به عنوان وسیله‌ای برای پیشبرد اهداف و پروژه‌های خود استفاده می‌کنند.

حمدان خاطرنشان کرد که عادی‌سازی روابط تنها به معنی برقراری روابط بین دو طرف نیست، بلکه این مسیری است که در نهایت به خدمت به دشمن صهیونیستی و ایجاد چالش‌هایی پیش‌روی جریان‌های فعال و پویا در منطقه منتهی خواهد شد.

وی عنوان کرد: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و تکیه بر آن با هیچ بهانه‌ای قابل توجیه نیست. برخی کشورهای عربی ادعا می‌کنند که برای مقابله با ایران به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌روند، حال آنکه این رژیم یک دشمن است و ایران کشوری همسایه و مسلمان است.

گفتنی است، یک رسانه صهیونیستی فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم روز یکشنبه در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است. این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر «نئوم» عربستان نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده است.

در وهله اول آنچه که در این نشست بیش از هرچیز دیگری قابل تأمل به نظر می‌رسد، ترکیب شرکت کنندگان در آن است. علت تأمل برانگیز بودن این مسأله نیز به ماهیت ۳ نفری بازمی گردد که در آن شرکت کردند؛ یعنی «مایک پمپئو»، «بنیامین نتانیاهو» و «محمد بن سلمان» که هر ۳ نفر آنها یک شکست خورده سیاسی در داخل محسوب می‌شوند.

کد خبر 5079193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha