سخنگوی دولت نجات ملی یمن:

سفر «نتانیاهو» به عربستان بالاترین سطح عادی‌سازی روابط بود

سفر «نتانیاهو» به عربستان بالاترین سطح عادی‌سازی روابط بود

سخنگوی دولت نجات ملی یمن ضمن محکومیت دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولیعهد سعودی، گفت: سفر نتانیاهو به عربستان بالاترین سطح عادی سازی روابط با تل آویو را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، «ضیف الله الشامی» سخنگوی دولت نجات ملی یمن دیدار اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دولت نجات ملی یمن با انتقاد شدید از استقبال مقامات سعودی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: سفر نتانیاهو به عربستان بالاترین سطح عادی سازی روابط با تل آویو را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه یادآور شد: عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هیچ سودی برای کشورهای عربی نخواهد داشت و کسانی که در این مسیر گام برداشته اند به زودی متوجه خواهند شد که خسارت زیادی را متحمل شده اند.

اخیراً تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم روز یکشنبه در سفر به عربستان سعودی در یک نشست سه جانبه مخفیانه با «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شرکت کرده است. این نشست سه جانبه مخفیانه در شهر «نئوم» عربستان نزدیک به ۵ ساعت به طول انجامیده است.

در وهله اول آنچه که در این نشست بیش از هرچیز دیگری قابل تأمل به نظر می‌رسد، ترکیب شرکت کنندگان در آن است. علت تأمل برانگیز بودن این مسأله نیز به ماهیت ۳ نفری بازمی گردد که در آن شرکت کردند؛ یعنی «مایک پمپئو»، «بنیامین نتانیاهو» و «محمد بن سلمان» که هر ۳ نفر آنها یک شکست خورده سیاسی در داخل محسوب می‌شوند.

کد خبر 5079739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha