همزمان با ولادت امام حسن عسکری(ع)؛

جهادی‌های استان تهران از کادر درمان تقدیر کردند

جهادی‌های استان تهران از کادر درمان تقدیر کردند

جهادگران قرارگاه نرجس خاتون با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جهادگران قرارگاه نرجس خاتون روز گذشته (سه‌شنبه ۴ آذرماه)، همزمان با ولادت امام حسن عسکری (ع) با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.

روح‌الله عبداللهی مسئول اطلاع‌رسانی عملیات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این جهادگران با اهدای هدایا، گل و شیرینی در سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) از ۶۰ نفر از اعضای کادر درمان تقدیر کردند و حال و هوای شادی را برای آن‌ها ایجاد کردند تا بتوانند در تقویت روحیه آن‌ها اثرگذار باشند.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته کادر درمان بیمارستانی کشور، ۱۰ ماهی است که به صورت فشرده و خستگی ناپذیر مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند که جهادی‌ها تلاش می‌کنند در مناسبت‌های مختلف با اجرای چنین برنامه‌هایی خستگی را از تن آنان دور کنند.

عبداللهی تصریح کرد: هم‌اکنون در موج سوم شیوع ویروس کرونا ۲ هزار نیروی جهادی در ۱۲ بیمارستان تهران ذیل قرارگاه جهادی نرجس خاتون مشغول کمک به کادر درمان هستند.

کد خبر 5080159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha