۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد:

برگزاری مانور تمرینی زلزله وایمنی توسط ۸۰۰ هزار دانش آموز اصفهانی

برگزاری مانور تمرینی زلزله وایمنی توسط ۸۰۰ هزار دانش آموز اصفهانی

اصفهان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مانور تمرینی زلزله و ایمنی توسط ۸۰۰ هزار دانش آموز اصفهانی صبح امروز برگزار شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مانور تمرینی زلزله و ایمنی در بستر شبکه آموزشی غیرحضوری «شاد» اظهار داشت: هرسال با هدف آشنایی دانش آموزان در برخورد با زلزله این مانور به صورت حضوری در مدارس اجرا می‌شد که امسال با توجه به آموزش غیرحضوری دانش آموزان و اعضای خانواده در منازل با اجرای پناه گیری صحیح و ایمن در برابر زلزله این مانور را صبح امروز انجام دادند.

وی افزود: دستورالعمل‌های آموزشی مانور تمرینی زلزله و ایمنی برای آمادگی دانش آموزان در شبکه آموزشی «شاد» بارگذاری شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر آموزش به منظور افزایش مهارت در برخورد حادثه غیرمترقبه زلزله تصریح کرد: ۸۰۰ هزار دانش آموز استان اصفهان به همراه اعضا خانواده هدف آموزش مانور تمرینی زلزله و ایمنی هستند و به پنج هزار مربی و کادر آموزشی آموزش و پرورش آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی اضافه کرد: مانور تمرینی زلزله و ایمنی با به صدا درآمدن آژیر زلزله از رادیو سراسری در بستر شبکه آموزشی شاد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا در مناطق امن و اتاق‌های منزل اجرا می‌شود.

کد خبر 5082221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha