۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷

اهدای خون ۶۲۸۱ نفر از ماموران یگان ویژه

اهدای خون ۶۲۸۱ نفر از ماموران یگان ویژه

رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا گفت: در طرح معنوی سفیر شهید، تکلیف مضاعف و همگانی بر دوش ما قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن عمادی، در مراسم رونمایی از طرح معنوی سفیر شهید در تیپ سوم یگان های ویژه ناجا، اظهار کرد: در راستای اجرای راهبرد رویکرد اجتماعی در یگان های ویژه ناجا، تا به امروز اقدامات قابل توجهی صورت گرفته بود و رونمایی از طرح معنوی سفیر شهید از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: در طرح معنوی سفیر شهید به نحوی برنامه ریزی کردیم که شهدای مدافع امنیت، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در سراسر کشور مدنظر قرار گیرد و هر استان برای الگوبرداری از راه و روش زندگی شهدا، در راستای شهدای همان استان اقدام نماید.

رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا بیان کرد: با اجرای طرح معنوی سفیر شهید، تکلیف مضاعف و همگانی بر دوش ما قرار گرفته است چرا که اجرای این طرح با محوریت جاری کردن سیره و منش شهدا در زندگی روزمره مدنظر می باشد که اقدامی بس سنگین و قابل تأمل است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از اتمام شیوع ویروس منحوس کرونا، مقرر خواهد شد که کارکنان به همراه خانواده های خود، به دیدار خانواده های معظم شهدا و بازماندگانشان خواهند رفت.

وی با اشاره به کمبود خون بیماران نیازمند در کشور، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۶۲۸۱ نفر از نیروهای ولایت مدار یگان های ویژه ناجا در مراکز انتقال خون حضور یافته و در این امر خداپسندانه مشارکت کردند که برابر برنامه ریزی های صورت گرفته این رویه ادامه دارد و تلاش ما بر ارتقای آن است تا بتوانیم در این عرصه به مردم عزیز ایران اسلامی خدمات رسانی خوبی داشته باشیم.

کد خبر 5082573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha