۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۸

در استان بوشهر؛

برخورد زانتیا با وانت نیسان حامل کارگران ۲۲ مصدوم بر جا گذاشت

 برخورد زانتیا با وانت نیسان حامل کارگران ۲۲ مصدوم بر جا گذاشت

بوشهر - برخورد یک دستگاه خودرو زانتیا با سرویس کارگران مزارع کشاورزی در محور آبدان - دوراهک باعث مصدومیت ۲۲ نفر شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۵ و ۱۷ دقیقه امروز با اعلام به دنبال برخورد یک دستگاه زانتیا با یک دستگاه نیسان وانت در محور «آبدان– دوراهک» روبروی روستای سورو در شهرستان دیر منجر به مصدومیت ۲۲ نفر شد.

حسین ناظمیان‌پور با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت گزارش، شش دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ دیر، درود احمد، آبدان، دوراهک، جاشک و کنگان به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این تصادف خودرو زانتیا از پشت به نیسان وانت که ۲۰ نفر از کارگران مزارع کشاورزی را جابجا می‌کرد، برخورد و منجر به خارج شدن از مسیر و واژگونی نیسان وانت شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه خوشبختانه موردی از فوتی در این حادثه نداشتیم گفت: علاوه بر ۲۰ کارگر و یک نفر راننده نیسان وانت، راننده که تک سرنشین خودرو زانتیا بود نیز مصدوم شد.

ناظمیان‌پور افزود: مصدومین حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافتند.

وی گفت: مصدومین که سن آنها بین ۱۲ تا ۶۰ سال است از ناحیه سر، گردن، کمر، شکم، دست و پا دچار آسیب شده‌اند.

وی با تقدیر از همکاری اورژانس ۱۱۵ کنگان و جمعیت هلال احمر شهرستان دیر خاطر نشان کرد: در انتقال مصدومین این حادثه به بیمارستان، پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر جاشک با اعزام یک دستگاه آمبولانس و خودرو امدادی در راه سازی مصدومین و انتقال آنها به بیمارستان با اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر همکاری داشته است.

کد خبر 5083838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha