۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

مه آلودگی منطقه فرودگاه اصفهان تا بعدازظهر برطرف می‌شود

 مه آلودگی منطقه فرودگاه اصفهان تا بعدازظهر برطرف می‌شود

اصفهان - کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به مه گرفتگی مناطق شرقی اصفهان گفت: مه آلودگی منطقه فرودگاه اصفهان تا بعدازظهر برطرف می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی ناپایدار و در نتیجه آسمانی نیمه ابری و مه آلود است.

وی افزود: از اواخر فردا سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد استان می‌شود که در اکثر مناطق استان و به ویژه در غرب و جنوب بارش‌های برف و باران را خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: فعالیت این سامانه در روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان شدت می‌گیرد.

افزایش ۵ درجه‌ای دما در اصفهان

وی با اشاره به افزایش سه تا پنج درجه‌ای بیشینه هوا و کاهش دو تا چهار درجه‌ای کمینه دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده تصریح کرد: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان نیز بین ۱۹ و یک درجه سانتی‌گراد در گرم‌ترین و سردترین ساعات در نوسان است.

علی عسگریان اصفهان با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر را گرم‌ترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اعلام کرد و گفت: همچنین در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پدیده مه گرفتگی در مناطق شرقی استان وجود دارد، افزود: منطقه فرودگاه اصفهان مه شدید وجود دارد که تا بعد از ظهر برطرف می‌شود.

کد خبر 5084275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha