۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۹

استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم و حاشیه‌ای کرمانشاه

 توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم و حاشیه‌ای کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت:کرمانشاه دارای ظرفیت بسیار مطلوبی در ورزش قهرمانی و همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز در جریان بازدید از مرکز پزشکی ورزشی و سالن ورزشی محله محروم و حاشیه نشین آقاجان، اظهار کرد: کرمانشاه دارای ظرفیت بسیار مطلوبی در ورزش قهرمانی و همگانی است و توسعه زیرساخت‌ها با رویکرد امکان برخورداری آحاد جامعه از امکانات ورزشی در اولویت برنامه‌ها قرار داشته است.

وی احداث آکادمی پزشکی ورزشی را به عنوان یکی از پروژه‌های آماده بهره برداری اداره کل ورزش و جوانان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در این مرکز خدمات درمانی و توانبخشی به منظور دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران و قهرمانان در تمامی سطوح انجام می‌شود که در سطح کشور بی نظیر است و انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی در تجهیز این مرکز مساعدت ویژه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: پروژه خانه جوان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در دهه فجر در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع و در هشت طبقه به بهره‌برداری برسد و شامل بخش‌هایی همچون فضاهای دفتری و آموزشی برای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد، سالن کنفرانس، کتابخانه، همایش و … است که در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

بازوند با اشاره به احداث زمین‌های چمن مصنوعی توسط خیرین ورزش‌یار، بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: این پروژه‌ها در تمامی محله‌های اطراف شهر احداث شده و به توسعه ورزش همگانی کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است، بزرگترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور در کرمانشاه با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار و زیربنای هزار و ۹۰۰ متر مربع قرار است دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد؛ این پروژه که برای تکمیل آن چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، محلی برای ارائه خدمات درمانی و توانبخشی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی است.

کد خبر 5086491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha