۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:

کپسول‌های اکسیژن اهدایی خیران استان سمنان به ۸۰ عدد رسید

 کپسول‌های اکسیژن اهدایی خیران استان سمنان به ۸۰ عدد رسید

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه مردم استان در کار خیر همواره پیش‌قدم هستند، گفت: تعداد کپسول‌های اکسیژن اهدایی خیران استان به ۸۰ عدد رسید.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بیماران کرونایی در استان سمنان به حمایت‌های دارویی و معیشتی نیازمند هستند، ابراز داشت: از ابتدای زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون خیران اثبات کردند که در کار خیر سر از پا نمی‌شناسند و برای تهیه تجهیزات و معیشت بیماران کرونایی و خانواده‌های آن‌ها آستین بالا زدند.

وی ضمن بیان اینکه مردم خونگرم و دلداده استان سمنان نه در موضوع کرونا بلکه در همه موارد هم‌نوع خود را فراموش نکرده و همواره پیش‌قدم بودند، افزود: با توجه به اینکه بیماران کرونایی به اکسیژن نیاز دارند لذا این مهم خیران را بر آن داشت تا برای اهدا کپسول اکسیژن وارد میدان شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه خیران تاکنون ۸۰ کپسول اکسیژن و مانومتر را خریداری و به هلال‌احمر استان اهدا کردند، ابراز داشت: خیران استان سمنان مصداق بارز شعر سعدی بنی‌آدم اعضای یکدیگرند را به‌خوبی به منصه ظهور رسانده و اثبات کردند که اگر مشکلی برای دیگران ایجاد شود دیگر عضوها را قرار نیست و برای کمک پیش‌قدم هستند.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد ۳۹ عدد گرمسار، ۱۹ عدد آرادان، ۱۸ عدد سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی هرکدام دو عدد کپسول و مانومتر توسط خیران اهداشده است.

وی افزود: علاوه بر کمک‌های معیشتی و معنوی، یک دستگاه اکسیژن ساز، یک عدد پالس اکسی متر و پنج عدد واکر از دیگر هدایای مردم خوب استان به هلال‌احمر بوده است.
 

کد خبر 5087168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha