۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

آغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در سیستان و بلوچستان

آغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در سیستان و بلوچستان

زاهدان -مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سیستان وبلوچستان از آغاز چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع ۳۴ هزاربسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در این استان خبرداد.

علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از منطقه سیستان آغاز به کار کرده و در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: شروع به کار این مرحله از رزمایش در سیستان با حضور مسئولان، ائمه جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی این منطقه در فضای باز مزار شهدا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان ارزش ریالی این بسته‌های حمایتی را حدود ۵ میلیارد تومان بیان کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار بسته معیشتی در منطقه سیستان توزیع شده است که بیش از ۳۰ گروه جهادی در سطح منطقه در این امر پای کار بوده‌اند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تأمین بسته‌های معیشتی و بهداشتی به مبارزه با این بیماری منوس برخاسته است.

کد خبر 5088424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha