۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸

خادمیاران رضوی مهریز به دیدار معلولان رفتند

خادمیاران رضوی مهریز به دیدار معلولان رفتند

یزد ـ خادمیاران رضوی مهریز به مناسبت روز جهانی معلولان به همراه امام جمعه و فرماندار این شهرستان به دیدار معلولان رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه مهریز در این دیدار اظهار داشت: توان‌خواهان و معلولان انسان‌هایی با باورهای قوی و امیدوار هستند که با عزمی مثال‌زدنی و وصف‌ناپذیر در همه عرصه ها فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی بیان کرد: روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی‌های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست.

وی افزود: با وجود برخی نقص عضوها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می‌توان به قله‌های افتخار و امید دست یافت.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه گره‌گشایی از مشکلات معلولان موجب خشنودی حضرت ثامن‌الحجج (ع) است، عنوان کرد: امروز خدمت به اقشار آسیب‌پذیر وظیفه همه مردم است و خادمیاران رضوی این نقش را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی فقط محدود به کمک‌های مالی نمی‌شود و خادمیاران مهریزی در روز جهانی معلولان با حضور در خانه این عزیزان باعث دلجویی از آنها شده‌اند که مایه خرسندی است.

فرماندار مهریز نیز در این دیدار اظهار داشت: روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.

مطالبات و نیازهای معلولان مهریز پیگیری می شود

رضا زارع زاده افزود: این روز متعلق به انسان‌هایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال‌زدنی و وصف‌ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در مسیر توسعه و آبادانی کشورگام برمی‌دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان و متولیان موظفند با جدیت مطالبات و نیازمندی‌های آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی، بستری مطمئن وآینده‌ای روشن برای معلولان فراهم شود.

فرماندار مهریز از اقدام خادمیاران مهریز در راستای شناسایی و تجلیل از معلولان نیازمند مهریز قدردانی کرد.

حسین دهقانی زاده، مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی مهریز نیز در این دیدار اظهار داشت: خدمت به معلولان کار پسندیده‌ای است که پاداش معنوی دارد و خادمیاران آستان قدس رضوی در این امر پیش قدم هستند.

دهقانی زاده افزود: افراد دارای معلولیت دارای توانایی های ویژه‌ای هستند که دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان مهریز از این ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، ادامه داد: دفتر آستان قدس مهریز با توجه به اهداف و مأموریت‌های تعریف شده برای این دفتر و با همراهی سازمان بهزیستی در جهت یاری‌رساندن به معلولین اقدامات شایسته‌ای را انجام می‌دهد.

در این دیدار بسته‌های تبرکی و بسته‌های معیشتی از سوی آستان قدس رضوی به خانواده‌های معلولان اهدا شد.

کد خبر 5089049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha