۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰

امام جمعه کرمانشاه:

مدیر مجموعه میراث فرهنگی کرمانشاه پاسخگو باشد

مدیر مجموعه میراث فرهنگی کرمانشاه پاسخگو باشد

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه در خصوص ساخت کلیپ مستهجن در تکیه معاون الملک کرمانشاه گفت: مدیر مجموعه میراث فرهنگی کرمانشاه پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی کرمانشاه، اظهار کرد: همیشه گفته‌ام که مردم بر اعمال مسئولان نظارت می‌کنند و تنها نظارت از آن شورای نگهبان انقلاب اسلامی نیست.

وی خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: شما دیروز گفتید که این فیلم‌ها فتوشاپ است، اما نظر افراد حاضر در جلسه که اتفاقاً بچه‌های انقلابی و مذهبی هستند و نظر کارشناسان چیز دیگری است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تکیه معاون الملک از زمان قدیم محل عزاداری اهل بیت (ع) بوده و مورد احترام و توجه مردم است که شاید نمونه آن در دنیا نباشد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: راجع به تکیه بیگلربیگی هم قبلاً اخباری از فعالیت قلیان‌سرا ها شنیده بودیم اما همین که اسم روضه سید الشهدا و امام حسین (ع) روی مکانی قرار می‌گیرد مقدس می‌شود و باید به جدیت با عاملان توهین به این مکان و عقاید مردم برخورد شود.

وی تاکید کرد: کارشناسان می‌گویند اینها با برنامه ریزی قبلی اقدام به این عمل شنیع کردند که این مساله فاجعه آمیز است و باید حدود کارهای دینی و مذهبی در این مکان‌ها رعایت شود و هم ارشاد و هم میراث باید این موارد را رعایت کنند که از این دست اتفاقات رخ ندهد.

علما اضافه کرد: دادستان هم دیروز در جلسه‌ای عنوان کرد که به صورت جدی در حال پیگیری ماجرا هستیم و مسببین و عاملان نیز به سزای اعمالشان خواهند رسید.

وی گفت: عکس‌هایی که در تکیه معاون الملک گرفته شده و کلیپ خوانندگی زنان در محیط‌های مذهبی چه چیزی می‌خواهد بگوید؟ مسئول وقتی کاری قبول می‌کند باید نظارت کند نه اینکه فلانی چه گفت و موضوع را بر گردن شخص دیگری بی اندازد و مدیرکل میرااث فرهنگی باید پاسخگو باشد.

کد خبر 5089878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha