۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

اعتبار ارزی ساماندهی فاضلاب اهواز باید ۱۰۰ درصد تخصیص یابد

اعتبار ارزی ساماندهی فاضلاب اهواز باید ۱۰۰ درصد تخصیص یابد

اهواز- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اعتبار ارزی اختصاص یافته از صندوق توسعه ملی برای ساماندهی فاضلاب اهواز باید ۱۰۰ درصد به قیمت روز تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان ظهر امروز در نشست با مدیران خوزستانی در ارتباط با آب‌گرفتگی استان خوزستان، اظهار کرد: همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید به این مسئله واقف باشند که خوزستان استان مهمی است و باید خدمات کاملی به مردم ارائه شود؛ خوزستان همواره یکی از بسترهای فعالیت‌های ضد انقلاب است و دشمنان انقلاب در مسئله بحران‌های خوزستان روی این مسئله متمرکز می‌شوند.

وی افزود: عواملی هم ممکن است که روی این مشکلات و بحران‌ها سوار شوند تا اعتراضات به حق مردمی را به سمت و سوی اهداف خود بکشانند؛ به همین دلیل انتظار می‌رود که مسئولان استانی از هیچ ظرفیتی برای خدمت‌رسانی به مردم غافل نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان عنوان کرد: در این جلسه از مدیران استانی درخواست شد که مشکلات حوزه خود را به جد پیگیر کنند و از همین امروز مشکلاتی را که در مرکز هست، خودمان با فوریت دنبال می‌کنیم؛ مشکلاتی مثل کاهش مبلغ اعتبار ارزی اختصاص یافته به خوزستان از صندوق توسعه ملی و عوارض آلایندگی را از دستگاه‌های مربوطه در تهران دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو اختصاص یافته به مسئله فاضلاب اهواز از محل صندوق توسعه ملی، بیان کرد: برخی مدیران استانی گله داشتند که این رقم کاهش یافته است که همین جا اعلام می‌کنیم مبلغی که با تشخیص رهبر انقلاب اسلامی برای رفع مشکل فاضلاب اهواز اختصاص یافته است باید ۱۰۰ درصد و به قیمت روز اختصاص یابد و کسی امکان کاهش این مبلغ را ندارد.

درویشان بیان کرد: به همه مدیران استانی و شهرداری‌های خوزستان اعلام می‌کنم تکرار معضل آب‌گرفتگی در خوزستان به هیچ وجه قابل‌قبول و پذیرش نیست و اگر در این زمینه کوتاهی شود و قطعاً برخورد متفاوتی با مقصران و مسببان صورت می‌گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: خسارت‌های ایجاد شده برای مردم نیز باید در سریع‌ترین زمان ممکن و با رقم مناسب پرداخت شود تا آسیب‌های وارد شده به آنها تا حدودی کاهش یابد.

کد خبر 5090032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha