۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا:

امیدوارم موفقیت‌های هفته اول را تکرار کنیم

امیدوارم موفقیت‌های هفته اول را تکرار کنیم

سرمربی تیم والیبال سایپا در آستانه هفته دوم رقابت‌ها گفت: هدفمان این است که موفقیت‌های هفته اول را تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم لیگ متمرکز والیبال بانوان از فردا (پنجشنبه) آغاز خواهد شد و تیم صدرنشین سایپا در گروه A مسابقات به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

مریم هاشمی سرمربی سایپا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پایان هفته اول دور رفت و آغاز هفته دوم لیگ متمرکز والیبال بانوان گفت: خوشبختانه در هفته اول با سه پیروزی مسابقات را با موفقیت به پایان رساندیم. برنامه داریم که هفته دوم را نیز مانند هفته اول با موفقیت ادامه دهیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا ادامه داد: قزوین میزبان هفته دوم مسابقات در گروه A است. امیدوارم میزبانی مناسبی داشته باشند و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود. همچنین امید می‌رود که سالن مسابقه مناسب باشد. امروز در مسیر هستیم. به محض رسیدن به قزوین، یک مرحله تمرینی را برگزار خواهیم کرد و آماده بازی فردا هستیم که به بهترین نحو مسابقات هفته دوم را استارت بزنیم.

هاشمی درباره سطح کیفی مسابقات تصریح کرد: حضور چهار تیم در مسابقات، سطح کیفی را افزایش داده است. سایر تیم‌ها در سطح پایینی قرار دارند اما می‌توان روی ۵-۴ تیم حساب کرد که رقابت خوب و نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. دو تیم ذوب‌آهن و پیکان در گروه B و سایپا و شهرداری قزوین در گروه A باعث افزایش سطح کیفی مسابقات هستند.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا در پایان گفت: خوشحالم که مسابقات به صورت متمرکز برگزار می‌شود چرا که ابتدا حفظ سلامتی بازیکنان و سایر نفرات حاضر در رقابت‌ها برایمان دارای اهمیت است و سپس رقابت‌های والیبال. تست کرونای همه بازیکنان نیز منفی بوده و از نظر سلامت مشکلی وجود ندارد.
 

کد خبر 5091495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha