۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۰۲

فرمانده سپاه بهارستان:

دشمنان نظام وارد فاز جنگ ادراکی با ملت ایران شده اند

دشمنان نظام وارد فاز جنگ ادراکی با ملت ایران شده اند

بهارستان- فرمانده سپاه بهارستان با اشاره به اینکه دشمن می خواهد از طرق مختلف کاری کرد که مردم چیزی که می خواهند را درک کنند گفت: دشمنان نظام وارد فاز جنگ ادراکی با ملت ایران شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید درویشی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید بسیج ثارالله شهر گلستان با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج در منطقه و کشور اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نیروی ارزشی و انقلابی هر کجا که نیاز شده بی ادعا در صحنه حاضر بوده است.

فرمانده سپاه بهارستان با اشاره به دشمنی بدخواهان این نظام گفت: امروز دشمنی دشمنان بعد از گذشت ۴ دهه از پیروزی این نظام وارد مرحله جدید و پیچیده‌ای شده که مردم و بسیجیان باید مراقب اینگونه رفتارها باشند.

درویشی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب به عملیات روانی بسنده نمی‌کنند و از این حوزه نیز عبور کرده و به تکنیک‌های پیشرفته‌تری دست پیدا کرده‌اند و شرایط کشور در یک مرحله خاص قرار گرفته است، افزود: آن‌ها به جنگ ادراکی علیه جمهوری اسلامی ایران رسیده اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن از جنگ نرم و امنیتی پا را فراتر گذاشته و با جنگ ادراکی پا به میدان گذاشته است عنوان داشت: آن‌ها معتقد هستند عملیات روانی برای موضوعات امروز جهان کافی نیست، بلکه باید از جنگ ادراکی استفاده کرد؛ یعنی از طرق مختلف کاری کرد که مردم چیزی که ما می‌خواهیم را فهم و درک کنند.

کد خبر 5095148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha