۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس خبر داد:

برگزاری نشست مرور تجربه‌های اکبر صحرایی در حوزه هنری فارس

برگزاری نشست مرور تجربه‌های اکبر صحرایی در حوزه هنری فارس

شیراز-کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس از برگزاری دومین نشست تخصصی تجربه‌های یک نویسنده با حضور اکبر صحرایی نویسنده و فعال فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، هاشم کرونی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در ۲ هفته اخیر ۲ نشست با حضور این نویسنده نامدار شیرازی تشکیل شد و علاقه مندان توانستند این رویداد را از طریق فضای مجازی حوزه هنری استان فارس مشاهده کنند.

وی افزود: در نخستین نشست این نویسنده نامدار که جایزه جلال آل احمد را کسب کرده پیرامون چگونگی ورود به عالم نویسندگی، آشنایی با نشریه کمان و تلاش‌های مرتضی سرهنگی و هدایت الله بهبودی و مجموعه نوشته‌های خویش در این نشریه سخن گفت.

کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس ادامه داد: در نشست دوم به مقوله تاریخ شفاهی و فصل ممیز ان با ادبیات داستانی پرداخته شد و بر اهمیت و استقلال این گونه ادبی در کنار ادبیات داستانی تاکید شد.

وی گفت: صحرایی همانگونه که قلم شیرینی دارد در گفت و گو نیز به قول معروف دهانش گرم است و سخنش شیرین و علاقه مندان را جذب می‌کند، مثلاً در نشست اخیر خاطره‌ای از گفت و گو با مرحوم آیت ا… حائری شیرازی ذکر کرد که مورد توجه مخاطبین نیز واقع شد.

کرونی تصریح کرد: قرار است به یاری خداوند متعال سومین نشست این سلسله برنامه به مقوله ادبیات داستانی و رمان اختصاص پیدا کند و اثار صحرایی نیز در این نشست مورد بررسی قرار گیرد تا حسن ختامی برای این رویداد باشد.

وی در پایان اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند یکشنبه ۳۰ آذرماه جاری از ساعت ۱۶ تماشاگر بخش نهایی این سلسله برنامه باشند، بدین منظور ضروری است علاقه مندان با واتساپ ۰۹۰۲۶۵۱۸۲۴۳ مکاتبه کنند تا نشانی جلسه در اختیار آنان قرار گیرد.

کد خبر 5095776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha