۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱

فرماندار سپیدان در گفت و گو با مهر:

ساخت منزل در سپیدان برای نیازمندان توسط گروه های جهادی

ساخت منزل در سپیدان برای نیازمندان توسط گروه های جهادی

سپیدان- فرماندار سپیدان گفت: ساخت خانه برای افراد نیازمند و آسیب پذیر در سپیدان محور کار خیرین و جهادی این شهرستان است.

جمال جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره با ساخت یک باب خانه در روستای برشنه توسط خیرین گفت: در راستای ترویج فرهنگ نیکوکاری در امر تأمین مسکن برای قشر مستضعف و آسیب پذیر در طی ۴ سال گذشته حدود ۴۰ باب منزل مسکونی در شهرستان سپیدان ساخته شده است.

فرماندار سپیدان با اشاره به مشارکت خیرین در این امر گفت: خانواده‌های مستضعف و آسیب پذیری که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره قرار داشته‌اند و برخی که تحت پوشش نبودند در طی این سال‌ها صاحب خانه شده‌اند.

جوادی با اشاره به مشارکت خیرین سپیدان، امام جمعه اردکان، با همکاری نیروهای جهادی و کمیته امداد افزود: بسیاری از این خانواده‌ها در روستای محل سکونت با داشتن زمین و به دلیل عدم استطاعت مالی نمی‌توانستند صاحب خانه شوند که به همت این افراد و نهادها توانسته‌اند صاحب سرپناه مناسب شوند.

فرماندار سپیدان با بیان اینکه کمک‌ها در این زمینه به شکل‌های مختلف ارائه شده است، تصریح کرد: در طی ۴ سال اخیر بیش از ۴۰ خانه در روستاهای سپیدان یا در بافت فرسوده با کمک مالی، ارائه تجهیزات و مصالح به اتمام رسیده است.

جوادی با اشاره به آخرین خبر در خصوص ساخت یک باب منزل ۹۰ متری در روستای برشنه تاکید کرد: مالک زمین در این روستا توان مالی ساخت خانه نداشته است و تحت پوشش کمیته امداد نیز قرار نداشته است با همت خیرین و فعالان مجتمع گردشگری زمین مورد نظر با حمایت مالی در مرحله ساخت قرار گرفته است.

فرماندار سپیدان یادآورشد: با توجه به مشکلات مالی و اقتصادی مردم خصوصاً در روستاها خیرین و مردم می‌توانند با مشارکت در این زمینه علاوه بر یاری رساندن به هموطنان دیگر خود به ایجاد فضای نیکوکاری و همدلی در جامعه یاری برسانند

کد خبر 5096635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha