۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۳

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

توجه ویژه توانمندسازی معتادان بهبودیافته و خانواده های آنان شود

توجه ویژه توانمندسازی معتادان بهبودیافته و خانواده های آنان شود

زنجان-دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه اعتیاد خانواده های را دچار مشکلات عدیده ای می کند،گفت: توجه ویژه توانمندسازی معتادان بهبودیافته و خانواده های آنان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه رضایی صبح چهارشنبه در جلسه مواد مخدر در محل استانداری زنجان، برلزوم ورود جدی تمام دستگاه‌های فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در استان تاکید کرد و گفت: کاهش این معضل شوم نیاز به عزم جدی دارد.

وی با بیان اینکه اعتیاد خانواده‌های را دچار مشکلات عدیده ای می‌کند، گفت: باید به توانمند سازی خانواده‌ها ی معتادین ویژه توجه شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، به اجرای طرح یاری گران زندگی در استان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته در ۲۰ درصد مدارس استان به صورت حضوری و با مشارکت اولیا و مربیان انجام شد و امسال هم به علت شیوع کردند در ۳۰ درصد مدارس به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

رضایی بر لزوم تقویت مهارت‌های آموزشی برای خانواده‌های معتادین و به خصوص معتادین بهبود یافته در استان تاکید کرد و ابراز داشت: دراین خصوص فنی و حرفه‌ای زنجان مدیریت لازم را داشته باشد.

وی ابراز داشت: توانمند سازی بانوان در مناطق آسیب پذیر در پیشگیری از اعتیاد بسیار مؤثر است و باید به این مهم بسیار توجه شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: سازمان‌های مردم نهاد مناطق آسیب پذیر استان اقدامات خوبی را انجام می‌دهند و این فعالیت‌ها قائل تقدیر است.

کد خبر 5097284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha