۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس خبر داد:

کسب افتخارات ملی در حوزه پژوهش برای فنی و حرفه‌ای فارس

کسب افتخارات ملی در حوزه پژوهش برای فنی و حرفه‌ای فارس

شیراز-مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش، استان فارس به عنوان استان برتر در حوزه پژوهش از سوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت کوشکی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محمد رضا اکبری، مربی کشاورزی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید جعفری شیراز نیز توانست عنوان پژوهشگر برتر کشور را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه کسب این موفقیت‌ها بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته، افزود: در طول یک سال گذشته محقق شد و با همت رؤسای مراکز، مربیان و کارشناسان افتخاری دیگر در حوزه پژوهش نصیب آموزش فنی و حرفه‌ای فارس شد.

کوشکی در بخش دیگری از سخنانش از تألیف ۷۱ استاندارد آموزشی در یکسال گذشته خبر داده و گفت: برای تولید یک استاندارد آموزشی مربی باید ضمن آشنایی کامل با موضوع بر اساس یک طرح پژوهشی، انجام مطالعه و تحقیق اقدام به تدوین استاندارد آموزشی کند.

وی، ادامه داد: تألیف ۲۴ جلد کتاب آموزشی و تولید ۲ هزار و ۳۴۶ عنوان محتوای الکترونیکی آموزشی را از دیگر دستاوردهای پژوهشی این اداره کل در سال گذشته برشمرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس انتشار ۹ مقاله علمی و ثبت و تولید ۵۱ مورد ابداع، اختراع و نوآوری توسط مربیان و کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای فارس را از دیگر عوامل کسب رتبه برتر استان در سطح کشور عنوان کرد.

کد خبر 5097395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha