۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس:

در ۶ ماهه اول سال جاری قریب به ۱۰ مجوز چاپخانه صادر شد

در ۶ ماهه اول سال جاری قریب به ۱۰ مجوز چاپخانه صادر شد

شیراز- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اعلام کرد: علیرغم همه محدودیت‌های ناشی از کرونا، در ۶ ماهه اول سال جاری قریب به ۱۰ مجوز چاپخانه در فارس صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امیدبخش ظهر پنجشنبه در آئین بزرگداشت صنعت چاپ و هفتمین جشنواره چاپ استان فارس ضمن یادکردی از زحمتکشان کادر درمان و شهدای سلامت، اظهار کرد: تعامل و همکاری اتحادیه چاپخانه داران و صنوف وابسته استان فارس همیشه زبانزد بوده است.

وی با بیان اینکه چاپخانه داران استان فارس جز معدود صنوفی هستند که در چند ماه گذشته به واسطه شیوع کرونا که همه صنوف فرهنگی و هنری دچار تعطیلی شدند، همراهی شأن جای تقدیر دارد، ادامه داد: ما شاهد رکود و تعطیلی خیلی از مراکز فرهنگی و هنری بودیم اما با اهتمامی که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته در تسهیلات کم بهره توانستند از آن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به یک خبر خوب هم اشاره کرد و گفت: ظرف روزهای آینده تسهیلات کم بهره برای چاپخانه داران با شرایط و آئین نامه‌هایی در اختیارشان قرار می‌گیرد تا چراغ چاپخانه‌ها روشن بماند.

وی اعلام کرد: امروز از ۱۵ کارگر برگزیده تجلیل خواهد شد و برای تجلیل از زنده یاد محمدرضا منصوری، پیشکسوت صنعت چاپ شیراز یادمانی به خانواده ایشان اهدا خواهیم کرد.

امیدبخش با اعلام اینکه ۳۸۴ مجوز در استان فارس صادر شده که از ابتدای سال ۹۹ علیرغم همه محدودیت‌ها در ۶ ماهه اول سال قریب به ۱۰ مجوز صادر شده است.

وی تصریح کرد: اتحادیه چاپخانه داران و صنوف وابسته به عنوان یکی از بازوان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین دوره جشنواره استانی بزرگداشت روز صنعت چاپ استان فارس آنلاین برگزار شد.

کد خبر 5098113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha