استفاده عملیاتی از بیل مکانیکی برقی ولوو آغاز شد

استفاده عملیاتی از بیل مکانیکی برقی ولوو آغاز شد

پس از تولید انواع خودروهای برقی، ساخت و عرضه بیل مکانیکی برقی نیز توسط شرکت ولوو آغاز شده است. اولین نمونه عملیاتی این محصول در پاریس مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، ولوو اولین آزمایش ماشین آلات راه سازی سنگین برقی را در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. بخشی از این تجهیزات به فرانسوی‌های فروخته شدند. یک شرکت پیمانکار در این کشور به نام افیاج بیل مکانیکی برقی را خریداری کرده است.

این بیل مکانیکی کوچک برای فعالیت‌های ساختمانی سبک، تسهیل ایجاد شبکه‌های انتقال آب و برق و غیره قابل استفاده است. بیل مکانیکی مذکور ۲۷۳۰ کیلوگرم وزن دارد و دارای دو موتور برقی و دو گیربکس دوسرعته است.

حداکثر توان خروجی موتور این بیل مکانیکی به ۴۰ کیلووات می‌رسد و گشتاور آن برابر با ۸۵۰ نیوتون متر است. ۴ بسته باتری برای این بیل مکانیکی در نظر گرفته شده که هر یک ۵۰ کیلووات ساعت انرژی تولید می‌کنند.

ولوو مدعی است این بیل مکانیکی عملکردی مطلوب به اندازه بیل مکانیکی‌های دیزلی دارد و علاوه بر این بسیار کم سروصدا تر بوده و لرزش ناچیزی دارد. از این بیل مکانیکی می‌توان برای حفر چاله‌های حداکثر ۲.۷۶ متری استفاده کرد.

کد خبر 5099156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha