۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰

استاندار یزد:

همکاری روحانیون در اعمال محدودیت‌های کرونایی یزد قابل تقدیر است

همکاری روحانیون در اعمال محدودیت‌های کرونایی یزد قابل تقدیر است

یزدـ استاندار یزد، همکاری روحانیون در پیشگیری از کرونا و اعمال محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد را قابل تقدیر خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی صبح امروز در گردهمایی هفتگی طلاب و روحانیون استان یزد که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: روحانیون و مبلغان دینی از زمان شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته تاکنون همراه مسئولان و کادر درمان برای پیشگیری و مهار کرونا در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تلاش‌های بسیاری داشتند که این تلاش ها قابل تقدیر است.

وی با اشاره به جایگاه روحانیون در بین مردم و اثرگذاری کلام آنها عنوان کرد: در ادامه مسیر مقابله با کرونا نیاز به تداوم همکاری روحانیون داریم و امیدواریم این رویه ادامه پیدا کند.

طالبی افزود: همکاری روحانیون و طلاب در کنار حوزه‌های علمیه در تحقق اهداف و اعمال محدودیت‌ها، اقدام پیشگیرانه موثری در مبارزه با کرونا در استان است.

استاندار یزد با اشاره به دغدغه های روحانیون و علما درمورد مسائل دینی در ایام شیوع کرونا تصریح کرد: دغدغه روحانیون در مسائل دینی و اخلاقی مردم و جوانان همواره مدنظر بوده و در ادامه لحاظ می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و دینی مردم و جوانان در شرایط کرونایی، بیان کرد: مسئولان استان با جدیت از طرح دیدگاه‌ها و ارائه برنامه‌های مناسب برای آن حمایت می‌کنند.

طالبی تاکید کرد: راه‌اندازی اتاق‌های فکر و برنامه‌ریزی برای پرکردن برخی خلاء‌های فرهنگی در شرایط موجود جزو ضروریات است که باید بیش از گذشته روحانیون و مبلغان دینی همکاری لازم را با سایر مجموعه‌های فرهنگی استان و پاسخگویی نیازها انجام دهند.

کد خبر 5099370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha