۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴

گزارش مهر؛

بازخوانی بصیرت عاشقان ولایت در۹دی/ مردم فارس چشم فتنه راکور کردند

بازخوانی بصیرت عاشقان ولایت در۹دی/ مردم فارس چشم فتنه راکور کردند

شیراز-در روزهایی که برخی با تکیه بر منابع مالی و هدایت دشمنان به دنبال هدف های شومی بودند، مردم ولایتمدار فارس با حضور در خیابان و دفاع از آرمان های نظام، سیلی محکمی به صورت فتنه گران زدند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: پس از انتخابات سال ٨٨ بود که برخی فرصت را برای ضربه زدن به نظام مناسب دیدند و با نقشه‌هایی که سال‌ها برای آن برنامه ریزی کرده بودند سعی کردند تا مردم را به خیابان‌ها بکشانند و نسبت به آسیب زدن به اموال عمومی اقدام کنند.

این در حالی است که مردم بصیر و ولایت دوست ایران و استان فارس با دشمن شناسی و حضور به موقع در صحنه توانستند دودمان فتنه گران و حامیان آنان را نابود کرده و خط بطلان بر اهداف آنها بکشند.

این عده قلیل که به انتخابات ریاست جمهوری در آن سال معترض بودند به دنبال ثبت اعتراض خود در مراجع قانونی نبودند بلکه از این فرصت با هماهنگی عناصر خارجی استفاده کردند تا به پایه‌های نظام آسیب برساند غافل از آنکه مردم ولایت مدار ایران به خصوص استان فارس به راحتی به آرمان‌های نظامی که برای آن شهید تقدیم کرده‌اند پشت نخواهند کرد بلکه رو به روی فتنه گران ایستاده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان دفاع می‌کنند.

مردم بصیر استان فارس در کوتاه‌ترین زمان پس از بیانات مقام معظم رهبری در ٨ دی و یک روز زودتر از سایر نقاط کشور یک بار دیگر در صحنه حضور پیدا کرده و تجدید میثاق دوباره ای با آرمان‌های امام و رهبری داشتند این حضور خط بطلانی بر تفکرات فتنه گران و حامیان آنان بود.

حضور مردم در ٨ دی مقدمه‌ای برای حضور گسترده‌تر مردم در ٩ دی شد و این حضور مردم فارس توانست توطئه ریشه دار ٨٨ را از بین ببرد البته حضور حماسی مردم در ٨ دی در شیراز تصاویر بی بدیلی ایجاد کرد و تمامی آحاد مردم در کنار یکدیگر حضور داشتند و فرقی میان افراد نبود.

جوانان، میانسالان، سالمندان، سران احزاب سیاسی و دانشجویان و دانش آموزان همه آمده بودند برای یک هدف و آن هدف چیزی جز دفاع از مام وطن و آرمان‌های انقلاب نبود.

آرمان‌های انقلاب که همچون درخت در تار و پود آحاد مردم ریشه دوانده بسیار قوی و تنومند تر از ضربه‌های ناچیز دشمنان و فتنه گرانی است که می‌خواستند به درخت انقلاب آسیب برسانند زیرا این مردم بصیر و ولایت مدار هستند که از کیان خود در تمامی برهه‌های حساس تاریخی دفاع کردند.

زینب اکرمی یکی از مادران ١۵ هزار شهید استان فارس است که در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص یوم الله ٩ دی اینگونه گفت: سربازان انقلاب روزگاری برای دفاع از کشور در جبهه حضور داشتند و برخی نیز شهید شدند اما این پایان کار برای دفاع از کشور نبود و مردم در تمامی زمان‌های حساس از کشور دفاع کردند.

وی افزود: فتنه ٨٨ هم یکی از زمان‌هایی است که مردم در صحنه حضور داشتند و سعی کردند تا از خون شهدا که برای انقلاب ریخته شده بود دفاع کنند.

این مادر شهید بیان کرد: مردم در ٩ دی آمدند تا یک بار دیگر فریاد سر دهند که از خون شهدا گذر نمی‌کنند و خط قرمز آنان ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

اکبر صادقی از جمله دانشجویان سال ٨٨ است که اکنون به عنوان استاد دانشگاه در رشته الهیات در حال تدریس است. او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در بازخوانی وقایع سال ٨٨ گفت: پس از توهین فتنه گران به ساحت مقدس امام حسین (ع) در تاسوعا و عاشورا سال ٨٨ شرایط دانشگاه‌ها به گونه‌ای شد که دانشجویان به دنبال فرصتی برای بیان انزجار خود از فتنه گران بودند که در ٨ دی سال ٨٨ این فرصت حاصل شد و دانشجویان نیز همچون سایر احاد مردم به صحنه آمدند و نسبت به بیان انزجار خود از فتنه گران و میثاق با آرمان‌های انقلاب اقدام کردند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب باید بدانند این انقلاب حاصل خون کسانی است که از عزیز ترین سپرده خداوند دل کنده و در صحنه حضور پیدا کردند و فتنه گران باید بدانند که این مردم حاضر نیستند از آرمان‌های که برای آن تلاش کرده یا شهید داده‌اند کوتاهی کنند بلکه تا پای جان از انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

او ادامه داد: گرامی داشت سالروز ٩ دی از آن جهت حائز اهمیت است که این روز تجدید میثاق دوباره ملت با آرمان‌های انقلاب و رهبری است و همان گونه که در قرآن آمده است از صدر اسلام دشمنان در تلاش بودند تا به بنیان اسلام ضربه بزنند اما هیچ گاه نتوانسته‌اند زیرا خداوند یاور مؤمنان است و جناد مسلمانان در جنگ با دشمنان همواره پیروز است.

داریوش کاظمی نیز از جمله جوانان دهه انقلاب و سالمندان امروز است و در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص یوم الله ٩ دی گفت: همه ما همچون پروانه به دور شمع انقلاب می‌گردیم و روحیه انقلابی گری همچون خون در رگ‌های جوانان دیروز و امروز انقلاب جریان دارد.

وی افزود: همان گونه که در راهپیمایی‌های دهه ۵٠ مردم حضور پرشوری داشتند و تلاش کردند تا انقلاب به سرانجام برسد اکنون نیز همان روحیه در میان مردم دیده می‌شود و توانستند با حضور حماسی در ٩ دی دوباره انقلاب را از گزند دشمنان بیمه کنند.

او افزود: شعله انقلاب خاموش شدنی نیست و مردم هیچگاه در زمان‌های حساس آرام نمی‌گیرند بلکه با حضور در صحنه به همراه خانواده‌هایشان تلاش می‌کنند تا از انقلاب دفاع کنند زیرا فرزندان ما حاصل انقلاب اند و این حضور حماسی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و فتنه گرانی است که با وطن فروشی و منابع مالی عربستان سعودی به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند.

کد خبر 5107261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha