۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۳

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه فتنه ۸۸ را زمین‌گیر کرد

بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه فتنه ۸۸ را زمین‌گیر کرد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بصیرت، وقت شناسی و دشمن شناسی مردم در نهم دی ماه ۸۸، انقلاب اسلامی را در مقابل فتنه‌های دشمن حفظ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح سه شنبه در آئین گرامیداشت نهم دی ماه در مصلای بیت‌المقدس اراک، گفت: بصیرت، وقت شناسی و دشمن شناسی مردم، تبعیت از ولایت فقیه و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و تجلی و غیرت دینی در نهم دی ماه سال ۸۸ یک بار دیگر انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را در مقابل فتنه‌های دشمنان حفظ کرد.

وی اظهار کرد: نهم دی ماه و روز بصیرت مصداق و تجلی حمایت‌های همه جانبه ملت از حریم ولایت و آرمان‌های نظام اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: برخی افراد در جریان‌های سال ۸۸ دنبال تفرقه افکنی و فرقه گرایی بودند. اما درایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت از ایشان نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرد و نظام اسلامی در برابر توطئه‌ها بار دیگر بیمه شد.

نماینده ده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران در این روز تاریخی و سرنوشت ساز یک فتنه هشت ماهه از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته بود را، خنثی کردند و با حمایت قاطع از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان نظام، نقش بر آب و بی اثر کردند. و یک بار دیگر دشمن به شدت زمین گیر شد.

کد خبر 5107619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha